26 Ocak 2010 Salı

Huzur geldi nihayet...



3.bakıcımızdan hiç bahsetmedik değil mi?
Bahsetmek zor geldiğinden değil, tamamen bu işten epey bi yıprandığımdan bahsetmeyişim.
3.teyzemiz: Emine.
Bu sefer tamam, gerçekten...Hem önceden de tanıyoruz kendisini (annem İstanbuldan tanıyodu)
Rüya ona da sımsıkı sarılıyor, altını benim yanımda ona da değiştirtiyor, herşeyi yaptırıyor.
Bu kadıncağız bana yalan söylemiyor, saklamıyor.
Rüya onu öpüyor ya, bu bile yeterli benim için şu an..

"Senin hakkını nasıl ödeyeceğim, hızır gibi yetiştin bana" dedi.
"Kızıma iyi bak, başka hiç birşey istemiyorum senden" dedim.

Dün kızı da geldi bize, Rüya çıldırdı sevinçten, çok oynamışlar...
Evini taşıyacak bu haftasonu( çok uzaktı evi), akşamları eve gidip eşyalarını topluyor.

İşin komik tarafı ne biliyor musunuz?:)))
Kızı akşamları bizde kalıyor, ben bakıyorum :)))))))))))))))

20 yorum:

sinem dedi ki...

Nasıl yani üniversitede filan mı okuyor .Çok fenasın en önemli yerde kesmişsin konuyu :)

ELİF dedi ki...

Yok sinemciğim, 12 yaşında kızı; kadıncağız eve gidip eşya topluyor ya, evleri sobalı, üşümesin diye bizde kalsın dedim:))

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

sen var ya....! Ömürsün....

turkuaz kıyılar dedi ki...

Alemsin Elifim, son cümlen kopardı beni:)))
Umarım bu sefer gönlün kuş gibi hafifler, gözün hiç arkada kalmaz...zaten Rüyanın halleri bunu belgeler, şimdilik o mutlu galiba, ne güzel...çok sevindim....
öperim tatlım....

Sibelbek dedi ki...

süper yahu! o senin kızına sen onun kızına bakıyorsun :D vallahi bir alemsin hemi de çok tatlısın :)
şu boncuk gözlünün poposunu ısır benim için eve gidince :)))

Işıl dedi ki...

önceleri evlerde patron babalarmış.sonra çalışan kadınlar olmuş daha sonrada çocuklar ama şimdilerde en büyük patron BAKICILAR

gözde dedi ki...

Elifçim Rüya giderek bi afet oluyor farkında mısın. Ben 2 aydır görmüyorum, nasıl güzelleşmiş maşallah ona. Allah nazarlardan saklasın.

Mlke_Btkn dedi ki...

Sayın bakıcı;

Bize de gerekiyor bir tane, madem elinizde mevcut bakıcı fazla, paylaşma yapsak biraz olmamı??
Tamam kızma :):):)

Çok sevindim canım ya gönlün ferah ferah işe gidip gelmek kadar güzeliği yoktur sanırım ;) Kameraya da gerek kaldı mı ki artık, almamıştın sanırım dimi?

öptümm çokk...

Deniz dedi ki...

oh oh Emine Hanım hoş gelmiş, sefa geelmiş, uzuuuuuuuuuun kalsın, tahtaya vuralım, tık tık

çokoprenses dedi ki...

aynen öyle ışıl,katılıyorum sana:)

gözünüz aydın Elif,ne güzel içinize sinen birini bulmuşsunuz.darısı benim başıma:)

Bengü-www.pemberehber.com dedi ki...

Hadi bakalım geçmiş olsun. Umarım uzun yıllar Rüya'cığın yanında kalır. Tişörtündeki calimero da harika !! kendisi civciv bunun yaaa tipe bak :)

elfeyp dedi ki...

Çok tatlısın :) Kolay gelsin, öptük çook :)

aysencifci dedi ki...

Elif'cim ne kadar sevindim anlatamam! En nihayet gönlünden geçen bakıcıyı buldun. Allah hep böyle devam ettirsin inşallah.
Öp o güzeller güzeli boncuğu akşama.

Güneş Akay dedi ki...

Elifciğim süpersin yaa :=))

İyi bak kıza, birazda kendinden bahset nasıl bakıyorsun bakalım...

Sevgiler.

ABİDE dedi ki...

Hayırlı olsun.Bu dadı uzun soluklu olur işallah.Kızında sevmiş ne güzel :)

R. Berin Tuncel dedi ki...

hadi bakalım sen de rahatla biz de rahatlayalım artık!..sizinki karşılıklı fayda esasına dayanan mutualizm demi :)

Adsız dedi ki...

Gözün hiç arkada kalmaz, bu sonuncu teyzeniz olur inşallah..Çok sevindim, hem annenin tanıdığı, hem Kuzucuğun sevip, benimsemiş..

Davranışını kutluyorum, başkası olsa aklına gelip tennezzül bile etmezdi..
Güzel yürekli kadın..

evrim dedi ki...

çok çok sevindim Emine hanıma..

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Çok sevindim ;
Gönlüne göre bakıcı bulmana..
Umarım kızımıza iyi bakar anne gibi olamasada anne gibi şevkat sunar..
Rüya mızda gene her zaman ki gibi pek bir şeker MAŞALLAH..
RABBİM nazarlardan esirgesin onu...

Sevgilerle..

ELİF dedi ki...

Burcum, sen de:))

özlemciğim, bir de yıkadım onları dün akşam bi güzel:))

Sibelim, sen de çok datlısın:))

Işıl, valla ne doğru bi söz bu böyle, hele benim ilk bakıcı bana ne giyeceğimi söylüyodu ya düşün artık:))

Gözde, yapma yawww:))sevindim valla:))

Melikeciğim, taktırdım kamerayı, gerçi bi öncesinde taktırsaymışım daha iyiymiş ama iyi oldu genede.

Denizciğim, vuralım valla artık ya..

Çokoprenses, umarım hep iyiler çıkar karşımıza..

Bengüm, hem de ne civciv,çok sevimli bi civciv:))

adaşım, sen de çok tatlısın.

Ayşenim, sevindiğini biliyorum, hissediyorum:))

Güneşciğim, valla yesin diye gözünün içine bakıyorum, yıkıyorum,paklıyorum, kitap okutuyorum ona vs.vs.Beğendin mi:)))

Abide, çok sağol, umarım uzun olur.

Sirar, valla mutualizm mi bilmem ama yeter ki suistimal etmesin beni, çok yoruldum artık:((

Fatmacığım, çok sevdim bu lafı; güzel yürekli kadın...Harikasın..

Evrimciğim, sağol canım..sizin
ki nasıl?

Sevil, çok sağol,umarım...belki tanışırız bigün:))