25 Ocak 2010 Pazartesi

Sıradan...ama çok keyifli...





Cumartesi, eltimlere gittik, dönüşte evimize 5 dk.mesafede evi olan arkadaşımı da bıraktım ama onun evden benim eve gelirken hafif yokuş var, tam sitenin önüne girerken yemedi araba:)) yanımda Rüya olmasa kaya kaya girerdim ama cesaret edemedim..Aradım Ulaşı, şantiyedeyim daha dedi, ben dedim bırakıyorum arabayı yolun ortasına, tamam bırak gelirim birazdan dedi, bekçiye emanet ettim arabayı, verdim kucağına da Rüyayı, girdik eve:)))

Pazar günü, o uyurken Migros'tan aldık bu tencere takımını, eve gelince verdim, kurufasülye ve makarna pişirdi bize..
Büyük babaanne aradı; "gelin peksimet(pesmet:hamur kızartması) yapayım size" dedi.
Seve seve dedik, şişirdik mideleri herzaman ki gibi.
Rüyacık, yedi, içti, ve hakkaten sindirmeyle ilgili tüm işlevleri gerçekleştirdi:)) birazcık oyun oynadı, sonra bir eliyle beni, diğer eliyle babasının elini tuttu, götürdü bizi kapıya, biz de kırmadık bücürüğümü, eve gittik...
Köpüklü banyosunun ardından, Buz Devri 3 seyrettik, oynadık ve hemen uyudu...





16 yorum:

Deniz dedi ki...

bi şey sorucam! O fasülyeleri (pişmemiş olanları) ağzına atmaya kalkıyor mu???

Sibelbek dedi ki...

ooooyyyy!!! o ne güzel gözler öyleeee!!! maşallah, maşallah....!!!

sinem dedi ki...

Çok ilginç Elifcim ya bizde bu haftasonu 2 tencere ve 1 tavadan oluşan tencere seti (bizim ki kırmızı)aldık. o da barbunya ve çiğ makarna attı içine...Arada da ağzına atıp diş kaşıdı.Bu arada buzdan mı kaydırdın arabayı anlamadım.Eğer öyleyse hani bizim kar fotoları:)

ELİF dedi ki...

Kalkıyor Denizciğim, hatta bak sondan bir önceki fotoda ağzına atarken...Ama "kızım bunlar yenmeyecek, sadece oyun için verdim sana bunları" dedim, zaten sert olduğunu görünce o da vazgeçti, oynamaya devam etti.

ELİF dedi ki...

Sibelim, beğendiğine sevindim:))))

Sinemciğim, kar yağdı ama tutmadı sadece buz oldu canım yaa, bi türlü oynayamadık şu karla,sinir olduk...Bak yaa, aynı şeyleri yapmışız çok ilginç oldu gerçekten..

Mlke_Btkn dedi ki...

Tencerelerin güzelliğine bak yahu :)
Tabii kullanan kişinin güzelliğini söylemem gerek bile yok :) oyy kurban olurum ben ona ;)

Bu arada şunu fark ettim, Rüya'cım evcimen bir kız sanırım Elif'im, annesine çekmemiş yani hiç :P:)

Öptümm çokkk,,

ELİF dedi ki...

Melikeciğim, kötü bişey söyledin gibi geldi bana:))

Mlke_Btkn dedi ki...

Kötü mü???

Yoo ben sana hiç kötü birşey dermiyim aşk olsun, kırdın bak şimdi beni :(

Eğer öyle algıladıysan kusura bakma, özür dilerim ;)
sevgiler..

ELİF dedi ki...

Espri yapıyorum kırılmadın di mi cidi ciddi:))

füsfüs dedi ki...

tencere takımı ne tatlı öyle bayıldım, ama rüyacım kadar olamaz
özledimm, yarından itibaren de yokum ühhü:((

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

yaa yicem ben onun evciliklerini.... bana da bi imam bayıldı yapsın güzel surat :)) Maşallah...!

Adsız dedi ki...

Ne güzel oynuyor öyle :)
Tencereler de çok şirin, sahibesi gibi..

GÜLCAN dedi ki...

bayıldım harika tencereler..

Bengü-www.pemberehber.com dedi ki...

Ben de istiyorum o tencerelerden yemek yapacağım :))) yerim onun yemek yapışını ben, pamuk prensesss.

evrim dedi ki...

çok şıksınız yalnız gri hırka çok yakışmış...duru daha sert falan demeden hop mideye indiriyor bu fasülyeleri..daha bizim vektimiz var herhelde evcilik oynamak için

AsrınMucizesi dedi ki...

oooooooo
çok ta hamarat maşallah