11 Ocak 2010 Pazartesi

Haftasonu : Harikaydı(?)

Cuma gecesinden başlamıştı aslında mide rahatsızlığı ama Cumartesi sabah kusma şeklinde kendini net olarak gösterdi, Cumartesi tüm gün neşesi yerindeydi, akşam 21:00' da yatırdım, 21:30 'da gelen ses üzerine odasına koştum ama, yatağının içi bir kusmuk gölüydü resmen, hatta içine kendisi de batmıştı.. Kucağıma aldım hemen, korkudan ağlıyordu, ben sürekli "geçti bebeğim geçti" desemde kar etmedi sarıldı boynuma, babasına bile gitmedi, ne birlikte oturmamıza izin verdi ne de yatmamıza, öyle dolaştık sarmaş dolaş, 1-2 saat daha bizim odada uyuduk ve sonra tekrar aynı manzara; peşpeşe ve durmadan, tüm gün zaten kaka yapması da eklenince bitap düştü kuzucuğum...
Apar topar yıkadım, yıkamak zorundaydım, çünkü heryeri, saçları çok kirlenmişti...
Saçlarını iyice kuruttum bir güzel sardım battaniyesine, acile gittik....
Gece 02:00' ydi....
Serum taktırdık...
Damarı bulmaları yarım saat sürdü zaten, elleri delik deşik oldu...
Benim de, onun da içimiz çıktı ağlamaktan...
Gözlerini gözlerimin içine dikip " kurtar beni" der gibi bakmasından ve benim teselli vermekten başka hiçbirşey yapamamamdan, çaresizliğimdendi ağlamam daha çok.
Hemşireyle birlikte damar aradım, bir yandan gözyaşlarım kocaman kocaman düşerken mavi çarşafın üzerine...
Hemşirenin elini dövdü, onları bile güldürdü...
Damarı bulduklarında, "acımıyo artık bebeğim, ağlama" dediğimde; hemşire azarlanmaya alışkın gözleriyle "sen sağlıkçı mısın?" diye sordu bana,
Değilim, dedim...
Yatmaya ikna etmek, elleriyle serumu sökmeye çalışırken dikkatini başka şeye çekmek, susması için anlattığım hikayeler, "aa bak sinek geldi, doing ağzına girdi" gibi o kadar salakça hareketlerim sonunda susmaya, gülmeye ve uyumaya ikna etti yorgun bedenini....Ben ayak ucuna, eşim yandaki yatağa kıvrıldık, 1 saate yakın biz bile uyumuşuz onunla..
Tekrar uyandığında, serumun bitmesine az kalmıştı, bu sefer babası Hansel ve Gratel'i anlattı, biraz dinledi biraz sırtüstü yattığı yerden popsunu havaya kaldırdı, elimden çekiştirdi, meşhur işaret parmağı kapıyı gösterdi, gidelim diye....
Serumu sabah saat 06:00 'da bitti nihayet, evimize gittik, çok uyudu(k)...
Sonra bir daha kusmadı...Bu gece de birlikte uyuduk sabaha kadar, iyiydi...
Bu 2 gün boyunca hiç ateşi çıkmadı, teselli buldum...
Bu 2 gün boyunca neşesinden en ufak birşey eksilmedi, kustuğu zamanlar haricinde...
Bu 2 gün boyunca çamaşır makinam hiç durmadı...
Dünden beri ayran, pilav, yoğurt yediriyorum...Birebir....
Şimdi de iyiymiş...Çok şükür....


Bu arada ben hala hediye alıyorum; Derya hanım sağolsun el emeğiyle yaptıklarını göndermiş, çok teşekkür ederim, hatta kargoda yaşadığı aksiliklerden dolayı çok uğraşmış, ellerine sağlık...

37 yorum:

defneyleyasamak dedi ki...

ah elif simdi okudum
cok cok gecmis olsun
nasıl icim acıdı birden
gecmis bitmis olsun, bi daha da gelmesin :(

evrim dedi ki...

çok geçmiş olsun..peki ama neden olmuş bademcikler falan mı yoksa gastroenterit mi? çok çok geçmiş olsun kuzucuğa ve size..

SİBEL - engüzeltatlar dedi ki...

Çok çok geçmişler olsun, Allah beterinden korusun canım. Rotavirüs çok salgınmış bu aralar, Rabbim bütün çoçukları korusun...

NALAN dedi ki...

çok geçmiş olsun elif'cim...
iyi olmasına sevindim fındık burunun..
kuzucum ya kıyamam ben ona,bir daha uğramasın hastalık kapınıza..

gençbiranne dedi ki...

çok çok geçmiş olsun.

Deniz dedi ki...

geçmiş olsun Elifcim, içim bi tuhaf oldu, o beni kurtar diyen bakışları dikiş atıldığı zamandan hatırlıyorum da.... Çok zor

turkuaz kıyılar dedi ki...

offff....kuzum...
çok geçmiş olsun elifcim...minicikler ve bu hallerine hiç dayanamıyorum, neyseki şimdi iyiymiş ya çok şükür...
aman uzak olsun bu hastalıklar ya...

füsfüs dedi ki...

ah canım benim canım, hiç kıyamam, yavrum benim
çok geçmiş olsun bir daha böyle hasta olmasın, çok zor çok

Sibelbek dedi ki...

Rüya da mı? :(((
Çok geçmiş olsun kuzuma... çabucak gitsin terketsin kızımı çabucak...

Ömer Tuna dedi ki...

Çok geçmiş olsun Elif , Aynı şekilde bizde yaşadık yalnız ishal yoktu.Ama henem kilo verdi süzüldü. Sebebi neymiş biz gitmedik hastaneye kendisi atlattı. Serum halsiz kaldığı için mi verdiler? yoksa ilaçda var mıydı için de. Tunam asla eline taktırmazdı iğneyi herhalde. Tekrar tekrar geçmiş olsun

Adsız dedi ki...

Çok Geçmiş Olsun Canım..Çok üzüldüm, küçücük bedenlerine hastalığı hiç yakıştıramıyorum, minicik bedenleri yorgun düşüyor rahatsızlanınca çok çabuk..
Şimdi iyi olmasına çok sevindim..

Sen Gelince dedi ki...

Elif'cim ya:( İçim gitti okurken... Çok üzüldüm ama şimdi iyi olmanıza sevindim... Neler hissettiğini düşünüyorum da... Offf...

sinem dedi ki...

Elif çok üzüldüm. çok geçmiş olsun. Niye kusuyormuş araştırmadılar mı.Yoğurt olayını bilmiyorum ama pirinç lapası mideyi çok rahatlatıyor. (yağsız olması önemli)Bir de açık çay bağırsaklardaki elektrolit dengesini sağlamada işe yarıyor. umarım çabucak geçer.

Burcu dedi ki...

offf çok geçmiş olsun Elif çok üzüldüm okurken.. :((

haticesural dedi ki...

Geçmiş olsun, çook çook geçmiş olsun. Yediği birşeyden mikrop mu kaptı acaba? Kusarak atmaya çalışmıştır belki vücudu.
Dileyelim olmasın bir daha.
Yan ben neye kızdım şimi biliyor musun? Hastahanelerde zaten üzgün olan anne-babaları rahatlatmak yerine apır sapır konuşluyorlar ya. Yani o anda çocuğunun derdine düşmüşsün birşeyde yapamıyorsun, söyleyemiyorsun.
Öperim.

elfeyp dedi ki...

Çok çok üzüldüm şimdi okuyunca.
Geçmiş olsun. Ben de olurdum küçükken böyle, pirinç lapası, muz ve bol sıvı hatırlıyorum..

Güneş dedi ki...

Ayyy kuzum benim kıyamam, çok çok geçmiş olsun. okurken o kurtar beni anne bakışı benim hiç gözümden gitmiyor zaten, canım ya geçmiş olsun..

Işıl dedi ki...

ayy çok üzüldüm

burcu dedi ki...

çok geçmişolsun elifciğim,çok üzüldüm.
canım rüyacık...

Unknown dedi ki...

Ahhh canım benim,minnosa çok çok geçmişler olsun...
Sevgiler
Pınar

ELİF dedi ki...

Tuğba,
geçti şükür, sağolasın.

Evrim,
sanırım başlangıcı mandalinadan oldu daha sonra da ağır şeyler yedi o yüzden, pis boğazlıktan yani sanırım bana benziyo:))

Sibel,
çok teşekkür ederim, evet hastanede herkes aynıydı.

Nalan,
çok sağol canım, hiçbirimize uğramasın.

Gençbiranne,
teşekkür ederim.

Deniz, taa gözümün içine bakıyodu, benim ağlamam da tuhafına gitti.çok sağol canım.

Özlem,
çok sağol canım, aman aman uzak dursun.

Füsunum,
çok sağol canım benim, iyi şimdi.

Sibelim,
öperim ben kıvırcığımı, çok sağol dost telefonun için..

Esra,
sanırım salgın da var dediğin gibi, mecbur kalınca taktırıyolar napalım,serum halsiz kaldığı için evet ve kusmayı durdursun diye de ilaç kattılar sanırım.Size de çok geçmiş olsun.

Odil,
çok sağol canım canım, hiç yakışmıyor hem de hiç.

özlemciğim,
hiç yaşamasak keşke bunları, ömrümden ömür gitti resmen.

Sinemciğim,
tamamen yediği birşeyin dokunmasından ama o kadar çok şey yiyor ki üstüste geldi yani.

Burcu,
sağol canım,öp Ardayı benim için.

hatice,
evet mandalinayı dış kabuğuyla ısırırken yakaladım:)) yok yok ben yanlış anlatmışım galiba; hemşire takdir eden sözlerle sordu bana; hem kızımı teselli edip hem de damar bulmaya çalışırken o soğukkanlılığıma şaşırdı kadın, hem ağlıyorum hem de onlara destek olmama şaşırdı yani.

Elif,
evet suyu çok içiyor allahtan,çok sağol canım.

Güneşciğim,
en kötüsü de çaresizlik,çok kötü.

Işıl,
çok sağol.

Burcu,
çok sağol tatlım.

Pınar,
çok mersi,teşekkür ederim.

Gamze dedi ki...

çok geçmiş olsun,geçmiş bitmiş olsun inş.birdahada hiç olmasın

zeynep dedi ki...

elif,
telefonla konuştuk ama tekrar çok geçmiş olsun,

öptüm.

uğurlu gelecek dedi ki...

elifcim çok geçmiş olsun okuyunca bile çok üzüldüm..

gelibolu17 dedi ki...

geçmiş olsun canım.
Allah beterinden saklasın.iyi geceler sevgiler selamlar

GÜLCAN dedi ki...

Çok geçmiş olsun

MELİSANIN HATIRALARI dedi ki...

Çok geçmiş olsun.Rüyanın şimdi iyi olmasına sevindim.Allah korusun her zaman..neler yaşamıssınız.sizlere de tekrar geçmiş olsun..

Çınar dedi ki...

Canım benim çok çok geçmiş olsun. Çok üzüldüm öp minişi lütfen benim için.

Sevgiler ikinize de

senem dedi ki...

ben daha yeni gördüm bu yazıyı. çok üzüldüm. çoook geçmiş olsun rüya'cığa. annelik bazen ne zor bir sınav, değil mi?

Tarkanın Annesi dedi ki...

Ah benim tatlı Yüya'ma neler olmuş. Nefret ediyorum bu serum nevzusundan çocukların delinmedik yeri kalmıyor. Ama işte yapacak bişey yok. Umarım şimdi daha da iyidir.Öpüyorum tatlı Rüya'mdan.

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

atlattınız ya, çok şükür.. Allah bi daha yaşatmasın güzel arkadaşım. Küçücük bedeni bi daha hastalık görmesin :/ sen de perişan olmuşsun, hiç kıyamam ikinize de... çok öpüyorum

aysencifci dedi ki...

Canım, çok ama çok geçmiş olsun:(
Kuzumu öpüyorum minik burnundan.
Annelik böyle zamanlarda daha da zor oluyor..

Bengü-www.pemberehber.com dedi ki...

Ay ben kıyamam sana ve minik Rüya'cığıma, Geçmiş olsun. Tüm kötü şeyler uzak dursun sizden. Bayıldım bayıldım bu bloğa... Ama benim niye şimdi haberim oluyor ):
Çok öptüm sizi.

Hülya dedi ki...

Elifcim çok geçmiş olsun...Allah sağlık sıhhat versin İnşallah...o hemşireyede kızdım doğrusu sağlıkçımısın demesine....bir kerem bebeği en iyi annesi tanır bilir hisseder...

ELİF dedi ki...

Ege'nin annesi, olmaz umarım, çok sağol.

Zeynepciğim, iyi haberlerini bekliyorum canım çok sağol.

Yağızın annesi:) çok teşekkür ederim, öperim kara kuzuyu...

Hemşerim:))çok teşekkür ederim, çok sağol.

Gülcan, çok sağol canım..

Meralciğim, zordu ama geçti allahtan,çok sağol canım.

Çınar, öperim tabi, çok sağolun ilginize...

Senem, hem de nasıl zor bir sınav,çok sağol..

Sibelciğim, 2 gündür iki elinin üstü mosmor geziyor, arada gelip bana gösteriyor bide, kıyamıyorum hiç.

Burcucum, atlattık ama hala tekrarlayacak diye ödüm patlıyor,sağol arkadaşım.

Ayşenim, annelik her daim zor galiba yaaa:))

Bengücüğüm, sürprizlerim devam edecek:))

Hülyacığım, kötü anlamda demedi kadıncağız, soğukkanlı tavrıma şaşırdı, övdü beni yani:)))

Hülya dedi ki...

elifcim tamamen yanlış anlamış ön yargılı davranmışım canım...geçmiş olsun canım...kocaman öpücükler

Beliz'imin Günlüğü dedi ki...

şimdi okudum çok üzüldüm geçti tabiki ama birdaha yaşamamanız dilegiyle
benzer bir geceyi bizde yaşamıştık ben artık kolları delik deşik oldu diye hemşireyle tartışmıştım okadar çaresiz kalıyor insan
onalra bişey olmasın....