5 Ocak 2010 Salı

Kalabalığı seviyorum ben....

Bu 2010 yaramadı bana galiba, bir tembellik bir rehavet üzerimde...Oysa ailemin yanımda olmasından duyduğum büyük bir haz vardı, gittikleri için mi böyle oldum ne??

Annem kaldı, yeni bakıcımızla Rüyanın arasını yapıyor:)) Sanırım oldukça iyi gidiyor..Ben böyleyimdir; çok büyük ümitlerle başlarım her yeni şeye, sonradan hayal kırıklığı yaşarım...Umarım bu son olur....
Biz 2 gün 2 gece kutladık aslında yeni yılı:) Hele birgün öncesi harikaydı bizim için; Babam, ablam, ben ve Ulaş 2 şişe şarabı indirdik mideye yanında keçi peyniriyle:)) Esti kafamıza "hadi işkembeci Onur'a gidelim" diye...Anaa ben bile uydum onlara...Uyuyan annemim kulağına fısıldadım " çocuklara bak" diye...Benim için çılgınlık bu, gençliğimin yanında sıfır bi çılgınlık ama:)) Bakacak olan annem olunca pek de çılgınlık sayılmaz oysa ki...Uyanmamış hiç Rüya, hemen geldik zaten...
Teyzesinin aldığı, Ayşegülle bir örnek,yerlere kadar giydiği kıyafeti öyle bir yakıştı ki anlatamam....




Patlamış mısırı almış kucağına, çıkmış kanepeye, Baby Tv seyrediyor....
Göğsüne vurup vurup Beyi (benim) diyor herşey için....Sanırım dünyanın onun çevresinde döndüğünü sanıyor....Bizimkilerin olmasından mı yoksa büyüyor mu onu zaman gösterecek ama bana ve tüm aileye bir filmi baştan sona seyrettiriyor artık; kah o da bakıyor, kah Ayşegülle oynuyor, kah kendi kendine oynuyor.
Sebepsiz ağlamalarını duymazlıktan geliyorum, işe yarıyor çünkü ağlama faslı kısa sürüyor böylece...Dün akşam yine sebepsiz, aslında uykunun verdiği mızmızlıktan ağlamaya başladığında sinirlendim ve "kızım neden ağlıyorsun " diye sesimi yükselttiğimde, birden ağlamayı kesti ve bana "hı?" diye sordu? Gülesim geldi ama ben daha çok şaşırma eylemini yaptım:)
Televizyonda bir yılbaşı ağacı görünce, tutmuş bakıcısının elini bizim ağacımızı göstermiş...
Bir yan yan bakması, göz kırpması, bacak bacak üstüne atması var ki, öldürüyor beni...
Artık yemek konusunda problemimiz yok, çorba haricinde çoğu yemeği seviyor, bıktı çocuğum çorbadan:)))
Meyvelerden sevmediği yok, bir kase narı, eline tatlı kaşığıyla bitirebiliyor...
Herşeyi kendi başına yemek istiyor....
Emziğe çok çok bağlandı, sürekli olarak "meme" diyor ve bunu söylerken dili iki dudağının arasında oluyor, oyalamaya çalışsakta çok yapıştı memeye, sanırım çok uzun süre bıraktıramayacağım...
Ayak tırnaklarını kestirmiyor, günde sadece 1 tanesini anca kesebiliyorum:))Ben de ayaklarıma hiç dokundurtamam, benim gibi....O yüzden hiç zorlamıyorum aynı anda hepsini kesmeye...
Çok mutlu bir çocuk Rüya, çok neşeli, eğlenceli, komik....Ve artık başkalarına da gidiyor...

12 yorum:

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

mısır yiyen o parmakları yerim ben :)

ZeyNes dedi ki...

Bütün sevdiklerinizle, çok mutlu bir yıl diliyorum..

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Mutlu bir çocuk olmamasına imkan yok zaten.. Onun mutluluğu için bu kadar çırpınan bir anne varken... Öyle tatlısınız ki... Çok özledim, çok :/

Deniz dedi ki...

yahu yine ne oldu bakıcıya????
elbisesi harika ama kafamda yine aynı soru, ne oldu eski bakıcıya :))))

ELİF dedi ki...

Elçin, gören sinemada sanır:))

Zeynes, hepimiz için umarım...

Burcum, gelceksin di mi?

Denizim, biraz kaba olacak ama en uygun cümle olacak: Öküzdü biraz kendisi.

Işıl dedi ki...

BANE OLUYOO BİZEDE

NALAN dedi ki...

neşesi daim olsun fındık burunun...
bu sefer ki bakıcı inşallah hayırlı olur Elif'cim...

Sen Gelince dedi ki...

Hele bir de o kalabalık içinde canından canlar varsa:)

Yeni bakıcı için iyi şanslar diliyorum bu arada:)

füsfüs dedi ki...

özledim ya nerelerdesin ben de girmedim 1-2 gündür
o iki prensese bayıldım ne tatlılar, sofranız da harika, bakıcı da hayırlı olsun umarım son olur:)
tchibo ayıcık da bu senenin favori oyuncağı oldu, çok şirin ama:) öptüm çok

ELİF dedi ki...

Işılcığım, çokta güzel oluyo ama:))

Nalancığım umarım ya bu son olsun lütfen...

Özlemim, zaten canlar olunca seviyorum yoksa napayım kuru kalabalığı:)) Bakıcı derdim hiç bitmez benim, kreşe göndermek için gün sayıyorum resmen...

Füsunum, geldim geldim:))Kaldırdım o oyuncağı sanki biraz daha zamanı varmış gibi geldi bana...

meltem dedi ki...

kısssss yavrum benim prenses olmuş bu resmen, batlamış mısırda yirmiş ben de seni yerim kuzumm

Adsız dedi ki...

Masa harika gözüküyor, iştah açıcı:) Prenses olmuş bu küçük güzellik, yanındaki fıstıkta çok şirin..
Mısır da yermiş prenses..Oturuşunu yesinler..