14 Ocak 2010 Perşembe

Güneş git gözümden....


* Fotoğraf geçen sene bu ay...



Sabah işe gitmek için hazırlanırken;
- Kar yağsa da şu kızımı bi yuvarlasam karlarda... der baba...
- Amaaan ne güler biliyor musun, katılır...Bayılır bayılır...der anne...

Şimdi ben -kardan nefret eden ben- kar yağsın diye bekliyorum, çok bekleyeceğimi de sanmıyorum Eskişehir burası, eli kulağındadır...

Annelik işte hem konuşup aynı anda birsürü şey düşündürtüyor insana;
Montu uygun, o beresi ince gelir, kalın olanını takarım, eldiveni var ama parmaksız onunla rahat edemez,parmaklı eldiven alayım, kalın kilotlu çorabını içine giydiririm üstüne de en kalın pantolonunu, çizmelerde tamam,bahçemiz de uygun,tertemiz...
Amaa bu güneş benim taa gözümün içine girmeye devam ederse hayaller uzar da uzar...

11 yorum:

Güneş Akay dedi ki...

Bizim bu seneden ümidimiz yok, seneye inşallah..Henüz hiç kar görmedi ..

Çınar dedi ki...

Her hazırlık tamam bir kar eksik değil mi? Onun da geleceği yok gibi en azından Ankara'ya. Ben de hiç soğuk sevmem ama kar yağsa diye beklemekteyim.
Sevgiler ikinize de

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

sizin yine az çok ümidiniz var..biz de o da yok:(kızım öyle hevesleniyor ki kar yağmasına..eldivenlerini giyip hadi kar topu yapalım anne diyor..yağarsa bizim yerimize de oynayın:)

Betül dedi ki...

bende karı,soğuğu sevmiyorum ama yağsada Efe yi tanıştırsam diyorum.Eminim çok sevecek...

haticesural dedi ki...

Biz de istiyoruz kar. Oralara gelirse selam et buralara da uğrasın bir ara. Kızımla döne döne kar topu olalım istiyorum :)

Beliz'imin Günlüğü dedi ki...

aynen canım hepimiz aynı hayalleri kuruyoruz yagacak inşallah
bizde kızları yuvarlayacagız :)

Adsız dedi ki...

Sizin oralara yağar, bize pek sanmıyorum:( Çok istemiştim yağsada şöyle dolu dolu kızım görebilse diye ama ıh ıhh..

Işıl dedi ki...

ahhh annelik ahhh

Sibelbek dedi ki...

Eğer yağarsa haber ver şekerim, zira bizimkinin bu gidişle göreceği yok. Bari oraya getiririz :P

Adsız dedi ki...

ya ben o tuluma bayıldım :)

paşakızı mutfakta dedi ki...

Merhaba..Ben buna bittim:)Bunu yemek lazım:)Maşalah.Allah nazardan korusun..Burda kar çok oluyor..Beklerim:)Sevgiler.