31 Aralık 2009 Perşembe

Yeni Yılda...

Saate bakmaksızın kapısını çalabileceği bir dostu olmalı insanın...
" nereden çıktı bu vakitte " dememeli , bir gece yarısı telaşla yataktan fırladığında;
"Gözünün dilini" bilmeli ; dinlemeli sormadan, söylemeden anlamalı ...
Arka bahçede varlığını sezdirmeden, mütemadiyen dikilen vefalı bir ağaç gibi köklenmeli hayatında; sen, her daim onun orada durduğunu hissetmelisin.
İhtiyaç duyduğunda gidip müşfik gövdesine yaslanabilmeli, kovuklarına saklanabilmelisin. Kucaklamalı seni güvenli kolları, dalları bitkin başına omuz, yaprakları kanayan ruhuna merhem olmalı...
Onca dalkavuk arasında bir tek o, sözünü eğip bükmeden söylemeli, yanlış anlaşılmayacağını bilmeli.
Alkışlandığında değil sadece, asıl yuhalandığında yanında durup koluna girebilmeli.
Övmeli alem içinde, baş başayken sövmeli ve sen öyle güvenmelisin ki ona, övdüğünde de sövdüğünde de bunun iyilikten olduğunu bilmelisin, "hak ettim" diyebilmelisin.
Teklifsiz kefili olmalı hatalarının; günahlarının yegane şahidi...
Seni senden iyi bilen, sana senden çok güvenen bir sırdaş...
Gözbebekleri bulutlandığında yaklaşan fırtınayı sezebilmelisin...

Ve sen ağladığında, onun gözünden gelmeli yaş....

Can Dündar

11 yorum:

Sibelbek dedi ki...

Benim için 2009'un en güzel yanı sizleri tanımaktı. Burada çok güzel insanlar tanıdım (ki biride sensin), sanal alemin ötesinden uzatılan ellerin sıcaklığını, söylenilen sözlerin samimiyeti hissettim... Yeni yılla birlikte bu arkadaşlıkların kökleneceği inancındayım...
Seni ve Rüya'yı öpüyorum, kucaklıyorum.
Hep sevdiklerinizle birlikte olun, sağlıkla dolun, aşkla bakın çevrenize ve birbirinize.
Bereket her daim kapınızda olsun...
Mutlu yıllar, sevgiyle...

elfeyp dedi ki...

Mutlu yıllar arkadaşım, adaşım..

haticesural dedi ki...

Saate bakmaksızın kapısını çalabileceği bir dostu olmalı insanın...
" nereden çıktı bu vakitte " dememeli , ...

Hepsi uzakta, hepsi... :(

sinem dedi ki...

piff çok güzel yazmış be

Emine dedi ki...

Canım,sevdiklerinle sağlıklı ,mutlu nice yıllar diliyorum.Herşey gönlünce olsun.mutlu yıllarr

Adsız dedi ki...

Bu şiir harika..
Yeni yılınız kutlu olsun..Bu yılda ve gelecek yeni yıllarda herşey gönlünüzden geçtiği gibi olsun..Mutlu yıllar..

Mlke_Btkn dedi ki...

mutluu yıllarr canımm...

Işıl dedi ki...

mutlu yıllar

Beliz'imin Günlüğü dedi ki...

inş inş çok güzel sözler bunlar
gerçekler olsun dilerim hepimiz için
mutlu ,saglıklı bir yıl olsun herkese

gelibolu17 dedi ki...

selammm canım nasılsın.iyi geceler sevgiler

Işıl dedi ki...

selam vermek istedım bugun tembellıgım ustumde bısey okuyamıyorum