26 Aralık 2009 Cumartesi

Hah hah hah artık benimde bir hediyem varrr...

Bu blog işine girdim gireli ne çok arkadaşım ne çok dostum oldu bi bilseniz...Hiç tanışmadığım, belki de hayatım boyunca hiç tokalaşma fırsatı bile bulamayacağım dostlarım...Şimdiden kızıma arkadaş yaptıklarım....

Sevgili Deniz'de öyle benim için..Umarım tanışacağız ama bu böyle yarım kalmayacak:))))
Cumartesi günü çalışmadığımdan eşim getirmiş işten kargomu....
Heyecanlıymış hakkaten bu hediye işi...
1 dilim pasta:))
harika bir fotoğraflık...
sıcacık bir not...
Olsun iki taneden zarar gelmez dediğim bir Rüya Maceraları kitabı:))) Rüya onunla uyudu bu gece......


Bir daha ki sefere elden verelim hediyelerimizi olmaz mı...
Al işte sana 2010 dileği:)))

Denizim ve güzel kızım Yaz....
Ne kadar teşekkür etsem az:))))

11 yorum:

Emine dedi ki...

Hediyelerin çok hoş iyi günlerde kullan canım.Almakta vermekte çok güzel ya

Mlke_Btkn dedi ki...

Sen bir Nimet abla'ya uğra canım :)
güle güle kullanın çok şeker hepsi ;)

Yelish dedi ki...

iyi gunlerde kullanin ins :)

füsfüs dedi ki...

çok süper bu hediye işi ya:)) hmm adresi nerden buldu acaba:))
güle güle kullan canım, o 2010 dileğine de aynen katılıyorum
seneye de 2-3 çekiliş falan yapalım, daha çok heyecan daha çok hediye olsun değil mi ama?

Güneş Akay dedi ki...

Ne heyecanlı gerçekten :) güle güle kullan canım.

ELİF dedi ki...

Emineciğim, sevdim ben bu çekiliş işini.

Melikeciğim, burda Ballı Şaban var:)))

Yelizciğim, çok sağol.

Füsunum ay nerden buldu ki ben de şaşırdım...Bence de bence de...

Güneşciğim, çok sağol, sayfanın şeklini değiştirmişsin, son yazına yorum yazma yerini bulamadım canım yaaa...

Sibelbek dedi ki...

çooookkkk güzel hediyeler bunlar Elifcim, güle güle kullanın, seve seve tepe tepe :)))

Sen Gelince dedi ki...

O tatlı sürpriz bizim de kapımızı çaldı bu cumartesi:)

ELİF dedi ki...

Sibelim, çok mersi canım.

Özlemciğim, çekilişten göndermedi mi yoksa bu kız bana hediyeleri?

Tarkanın Annesi dedi ki...

Harika hediyeler hani kıskanılmayacak gibi de değil yani...Güzel günlerde kullanın inşallah tatlı Yüya'yla.

FATMA dedi ki...

ıyı gunlerde kullanın ınsallh
allah mutlulugunuzu bozmasın