21 Aralık 2009 Pazartesi

Köpüklerde kaybolayım...Deliyim...

Önceden aldığım süslere yenilerini ilave ettim, tamamlayıcı olsun diye bir yılbaşı ağacı almayı ihmal etmedim:)))
Üçümüz başladık yapmaya ama işin süsleme kısmında etrafımda kimse kalmamıştı....

Dışarı çıkmadık hiç, Rüya' nın öğlen uykusunu biz de tattık, güzelmiş, dinlendirici.

Kulağımızda Ezginin Günlüğünün cd'si, içinden en sevdiğimiz eşlik etti bize tüm gün.

Ihlamur demledim; ayva, tarçın, limon, biberiye ilaveli...
Baba delisi..Benim gibi...

Bakalım 10 gün dayanabilecek mi bu ağaç Rüya'ya.





Çekilişin olduğu hafta aldığım hediyelerim bir türlü yola çıkamadılar, hazır sayılırlar..Bugün yolculuk başlar umarım...

23 yorum:

füsfüs dedi ki...

çok güzel çok, bu yılbaşı havası hiç bitmesin yaa

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

kuzucuk çok şirin olmuş

Mlke_Btkn dedi ki...

Bak heyecan basıyor bana yavv yapmayın böyle kalp var bende :P:)

Ben de alayım bir çam barii şart oldu artıkın ;)

nilo dedi ki...

Çok güzel olmuş ağacınız, ellerinize sağlık;)

ELİF dedi ki...

Füsunum gerçekten bu yılbaşı daha da beklenir oldu bu sene nedense?

Elçin, teşekkür ederim.

melikem, e al artık sen de neyin eksik şekerim:)))senin blog yine yaptı bana yapacağını, yorum yazmaya bile girmeye korkar oldum....

Nilo, beğendiğine sevindim canım sağol.

Mlke_Btkn dedi ki...

Aaa ciddimisin? allah allah hani yapmıyordu geçen gün..

off deliriceemm yavv niye böyle oluyorkii :(

ELİF dedi ki...

birkaç blog daha var senin ki gibi ya da benim bilgisayarda var bi problem anlamadım.

Mlke_Btkn dedi ki...

Blogger yardıma danıştım ve blogumu inceledikleri doğrultu da şu yanıtı aldım,
Blogunuzun dosyalartında vs hiç bir sorun yok. Sanırım giren insanlarda bir sorun olabilir.

burayıı da meşgul ediyorum kusura bakma canım ya mail adresin filan olmadığı için bende, mecbur buraya yazıyorum ;)

arkadaşlardan da özür dilerim..

ELİF dedi ki...

hımmm, demek mail adresim yok sende, cin aliyle ilgili yazışmaları falan kimle yaptım ben peki:))))batıkanla mı?

Işıl dedi ki...

AGACINIZ SUPER BAYILDIM

Mlke_Btkn dedi ki...

Cin Ali'yle :):):)

Aaa sahi off bak yavv ben onu nerden bulmuştum ki :)

ayy Elif'im ya inan hiç alım başımda değil...sory ;):P

ELİF dedi ki...

Işıl, valla mı? teşekkür ederim çok sevindim.

Melikem, bak 1 haftadır yedin başımın etini yok beni takip etmiyosun, yok ben nerde oturuyorum? yaaa bak ne kadar temiz kalpliyim ben:))))şimdi ben seni yicem....

Mlke_Btkn dedi ki...

es es es ki ki ki eski eski es :):):)

yavv yazdırma bana habire yavv boşa meşgul ediyorum sen yazdıkça ben de cevap yazma ihtiyacı duyuyorum...

temiz kalplisin onu biliyoruz zaten ;)

haticesural dedi ki...

Ağacın süper olmuş. Bizim ağacın alt kısmı taşınırken kayboldu. 1 metrelik birşey şuan da ama fena durmuyor (: Işıklarınında fişini Pınar kopardı. Ağaç ağaçlıktan çıktı yani:P

Öğle uykusunu bu hafta sonu bizde yaptık. İyi oluyormuş gerçekten. Ama her hafta sonu yapamam, gezmek dururken :)

Kızlar baba delisi oluyorlar, bizimki de... Kıskanılacak cinsten yani. Babasının omzuna yatıp uyumayı seviyor, beni de cork cork emmeyi.
Sevgiler yolluyorum, ne soğuktur şimdi oralar. Bırrr

NALAN dedi ki...

Elif'cim süper görünüyor ağaçınız rüyanız :):)):ışıl ışıl...

Güneş Akay dedi ki...

Ağacın çok güzel olmuş, bizimki küçük geldi gözüme :=) bizim ağaç masanın üstünde ve begüm tırmanıp üstünden süslerini alıp ciciii yapıyor, kucaklamaya kalkıyor :=)) sanırım bizimki de dayanmayacak..

burcu dedi ki...

ne güzel bir gün geçirmişsiniz,ağacınız da harika görünüyor.

ELİF dedi ki...

Hatice soğuk valla ama alıştık artık napalım.Ağacınız da süper olmuş hani:))

Nalancığım, sizin ki de öyle:))

Güneşciğim, acele mi ettik ne biz bu ağaç işinde :))

Burcucuğum, teşekkür ederim canım sağol.

Işıl dedi ki...

HEYYY YAŞASIN BEN 100.İZLEYİCİ OLDUM.ARKADASLARIMIN DESTEGIYLE TABİİ

Deniz dedi ki...

Ellerine sağlık elifcim, rengarenk olsun yılınız, ağacın gibi

ELİF dedi ki...

Işııılll, ben de dedim bu izleyici patlaması nedir, meğer senin tezgahınmış:)) canım çok teşekkür ederim, eee bize de karşılığında bir şeyler yapmak düşer herhalde:)))

Denizciğim, hepimizin umarım...

esra dedi ki...

ezginin günlüğüne bayılırım bende.. tüm CD lerini alırım..

Adsız dedi ki...

hımm buldum güzel kartlarını:)