30 Aralık 2009 Çarşamba

Nerelerdeyim...Yerde mi gökte mi?

Yok yok iyiyim, daha iyiyim....İlk anın şokunu atlatınca ve çevreden birileriyle konuşunca, tahlil sonuçlarının çok korkulacak değerler olmadığını öğrenince, gelen yorumlarınız, işyeri hekimimizle sohbetimiz vs.vs.rahatlamama yardımcı oldu bi nebze.
Annem geldi,
Ablam ve teyzesinin kuzusu Ayşegülüm İstanbul'dan(eşi(doktor bey:)) nöbetçi olduğundan gelemeyecek)
Babam da Gelibolu'dan,
Geliyorlar bugün...
Şimdi babama karşı yapacağımız ikna, inat kırma konferansımız var 2-3 gün boyunca....
Dur bakalım...asabi, inatçı keçi ama dünyanın en lokum insanı bizi nasıl kızdıracak ve tabi biz de onu:)))

Aslında o kadar birikmişim var ki;
Hediye almaktan başımı kaldıramadım ki anacım:)))
Çok önemli gelişmelerim var aslında benim ve Rüya'nın adına;
Bakıcımız tekrar değişiyor...
Dün gece hiç uyumadım, bugün söyleyeceğim ama kalbim sıkışıyor düşündükçe....nasıl söyleyeceğim... Geçtiğimiz bayram Bursa İkea'dan masa ve sandalyeler almıştık ya Rüyacığıma, ne zamandır aklımdaydı; poposu acımasın rahat otursun yavrukuşum diye üzerlerine minder dikmek....
Perdelerinin kumaşından alayım, içine de elyaf alayım, bi güzel minder dikeyim dedim...
Haaa dikiş makinesin iğnesinin nasıl takıldığını bile bilmem, zaten hiç dikiş makinem de olmadı:)))
Elle yaparım ne var ki dedim kendi kendime....
O kadar mı beceriksizim ki:)?!!

Aradım perdecimi, " var mı perde kumaşından dedim",
"buluruz gelin siz" dedi Ali Bey,
Gittim, ufak çaplı bir aramadan sonra bulduk numunesini ve fabrikadan sipariş etti Ali bey...

Birden ne olduysa o içimdeki hamarat olmaya çalışan kadın gitti ve benliğime döndüm;
" Ayyy Ali Beeeyyy, siz mi yaptırsanız acaba şu minderleri ki?"
"Olur Elif Hn., siz bana ölçüleri bildirin,yaptırırım ben"
"Eve gider gitmez arayacağım sizi" dedim ve çıktım....
Dün aradı beni hazır minderleriniz dedi, gittim aldım...

Ama şimdi ben fikri bulmuşum, ölçüleri vermişim, taa gitmişim perdenin şeklini hatırlatmışım...
benimki de bir beceri değil mi neticede:)))
Geri kalanı da Ali Bey yapsın canım, ne var bunda.....

Allahım ne becerikli ne hamarat kadınım....
Çok şanslı bir beyim var:))))) Gömleğinin düğmesini bile dikmişliğim var:)))






13 yorum:

NALAN dedi ki...

alemsin yahu..
ne güzel olmuş minderler...
tabki bir maharet elif'cim..
gidip kafana koyduğun yapmak istediğin şeyin siparişini bile vermek bir maharet...:):):):)

Gül dedi ki...

cok guzel olmus.. gule gule otursun, guzel guzel resimler yapsın.. tabii ki maharet, akıl etmis olmak ve organize olmak da bir maharet. bunca is arasında daha ne olacak?
aklınıza saglık!

füsfüs dedi ki...

canım benim iyi olmana çok sevindim
minderler de çok tatlı olmuş, herşeyini düşünmüşsün daha ne olsun canım, aklına sağlık:)

elif ada dedi ki...

Elif,
Iyi haberlere cok sevindim. Umarim hersey sorunsuzca hallolur. Bu arada minderler harika olmus. Bence de cok becerikli bir insansin... Sevgiler
Umur & Ada

haticesural dedi ki...

Fikir bulmakta kimi zaman beceri ister (: Ha Ali Bey diktirmişş ha sen dikmişsin , fikir senin sonuçta :p (:
Bakıcı işi karmakarışık bir durum, Allah kolaylık versin.

esra dedi ki...

elif rahatlamış olmana sevindim. Bak, gün doğmadan neler doğar diye boşuna dememişler.. bakıcı olayı can sıkıcı çok. herşeyin yolunda gitmesini dilerim.. minderler nefis, işi yapmaktan çok organize etmek her zaman daha zordur. Sen zoru başardın.. süpersin !

Beliz'imin Günlüğü dedi ki...

iyi olman çok güzel yeni yıla bu moralle başla :)
minderler hoş olmuş yumuşak yumuşak otursun rüyacık
çokta beceri bunu düşünüp hayata geçirmek sevgiyle kal....

Mlke_Btkn dedi ki...

çok bi hamarat gördüm seni :)))

turkuaz kıyılar dedi ki...

Ohhh ne güzel, Rüyacımın totosu yumuşacık yumuşacık keyif yapsın minderlerinde:) aferin annesi sana, bunları düşünmek, hazırlatmakda elbette hamaratlık gerektiriyor:)

Bu arada çok şükür tahliller korkulacak gibi değilmiş...inan çok sevindim...ne demişler, "iyi düşün, iyi olsun" :)

Elifcim çok öptüm nanaklarınızdannnn:)

Çınar dedi ki...

Tüm sevdiklerinle ve Minik Rüya'yla birlikte, mutlu sağlıklı nice yıllar geçirmeni dilerim.

Sevgiler canım

Işıl dedi ki...

Yuvalarınızdan huzur,
Bedenlerinizden sağlık,
Kalplerinizden AŞK eksik olmasın...

evrim dedi ki...

minderler süper..bayıldım..bakalım tatilde bizde bir IKEA ziyareti yapacağız..tahlil sonuçlarına sevindim..umarım daha da iyi olur.

ELİF dedi ki...

Tüm dostlarım yoğunluktan ayrı ayrı yorum yazamadım ama varlığınız içimi ısıtıyor...Herkese başta sağlıklı, başarılı, mutlu, bol kazançlı bir yıl diliyorum....