15 Aralık 2009 Salı


Keçeden yapılmış yılbaşı ağacı süsleri aldım, görünce dayanamadım, ama bizim çam ağacımız bile yok, eee gidip almak farz oldu, yoksa nereye takarım ben bu süsleri, tersim işte ben böyle, küpeye uygun kıyafet almak gibi saçmasapan birşey oldu benimkisi.
Dans edeceğiz böyle yılbaşı gecesi evde, bizimkiler de gelecek...

Ne hediye alacağımı ve menüyü düşünmeye başlamam lazım, 15 günüm var, nedir ki? göz açıp kapayıncaya kadar geçer, elimi çabuk tutsam iyi olacak...


Annem parfüm sever, ayşegül oyuncak, hindi mi alsam kız.......

16 yorum:

NALAN dedi ki...

Bende de aynı telaş var ..
nasılsa evdeyiz yılbaşına şenlik olsun dedim,
bende ağaçın,süslerin siparişini verdim gözüm kapıda kargocuyu beklemekteyim...
:):):)):)

Sibelbek dedi ki...

Ben de çok süslemek istiyorum bu sene evi Elifim. Ortalık ne güzel süsler kaynıyor, daha bakıyorum ben öyle! Tibet'in kesin çok hoşuna gider kesin. inşallah vaktim olur... Bizim misafirimiz olmayacak ama çekirdek aile güreşiriz artık "ben seni düşüyücem, hayiy ben seni düşüyücem" :P

Sen Gelince dedi ki...

Biz süsledik bile... Ayrıntılar yakında blogda... Aynı telaş bizde de var... Bizimki arkadaş kısmından ama:) Süslerin böyle de güzel bu arada:)

evrim dedi ki...

Elifcim haziran ayında kaldırdığım çamı ben de daha çıkaramadım..süslerimi aldım ama..tavsiye olunur:koçtaşta süper süsler var espark migrostada güzeller var neodakiler pek iç açıcı değil..tschibo da çam ağacı tepesine incili yıldız süper ben bayıldım..hindi alırsanda bir pidecinin fırınına ver harika pişiyor enfes oluyor..bir de kurabiye yapacaksan Dr. oetker kurabiye ununun hazırlayıp kalıpla kesip üzerine yine Dr. oetkerin renkli şeker hamuru süsleriyle(tansaşlarda var) çam ağacı falan yapabilirsin çocuklar bayılıyor..şimdiden afiyet olsun ve iyi eğlenceler

füsfüs dedi ki...

süslerin çok güzelmiş, çok da yakışmış bulunduğu yere
benzerlerini hafta sonu ben de gördüm fakat bizim ağaçta yer kalmadı:)

ELİF dedi ki...

Nalancığım, ayy o kargoyu açmak bile heyecanlandırır insanı.

Sibelciğim, çok güldüm, deli kız, Tibet bence o ağacı mundar eder:))

Özlemciğim, süsler benim çektiğim bi foto değil, sadece süsler var bende arkadaki fon benim değil:((

Evrimciğim, ne güzel tavsiyeler bunlar, çok sağol.

Füsuncuğum, sadece süslerden var bende asıldığı yer bana ait değil, defne istemiyor mu süsleri?

füsfüs dedi ki...

yok walla elifcim hiç umurunda değiller, ben o sever diye yapmıştım oysa (yalan ya kendim için de yaptım:))

Güneş Akay dedi ki...

Bende aldım bende :=) çok güzeller gerçekten, önce düşündüm kendim yapayım görünce hemen hazıra kondum. Menünğ yaz mutlaka benimde var düşüncemm..

Beliz'imin Günlüğü dedi ki...

süsler çok hoşmuş canım şimdiden kolay gelsin :)

Mlke_Btkn dedi ki...

Ay ben ne yapıcam yaaa, bak şimdi neler yapıcaktım ben unuttum hee hem keçe ben burda bulamadım ee hem ben istanbula gelmek istiyorumm ee hem benn ne bileyim felekten bir gece mi çalsam ;)
Off ne yapsam a ben nerelere gitsem :)

ELİF dedi ki...

Füsuncuğum, Rüya eminim yolacak tüm ağacı, bakalım neler bekliyor bizi:))

Güneşciğim sen de yaz mutlaka, fikirleşelim:))

Ferdacığım, çok sağol canım.

Melikeciğim, önce bi sakinleş, panik yapma:))Kızım kime bırakıpta felekten bir gece çalcan, unut:)))))

Mlke_Btkn dedi ki...

Hıı o sorun vardı dimi :(:(

Ne kötüsün bee sende he, hayal bile kurdurmuyosun insana
sana bırakırım hehehe :):):)

ELİF dedi ki...

nerde oturuyosun kızım sen tam olarak:))

Mlke_Btkn dedi ki...

Dalga geçiyorsun dimi??
bilmiyormusun sen nerede oturudğumu beni zilemiyormusun sen yavv yada nasıl bir izleyicisin...
çok kızdım şimdi çokkk...

meltem dedi ki...

ahahhahaa canım olsun iyi etmişsin 4 tekerleği alıp sonradan arabayı alanlar var sen ne diyosun altı üstü bi ağaç alacaksın süsler hazır nasılsa:)))
ben maalesef hiç bişey yapamıyorum bu sene canım:(
evi kolilemeye başladım kutuları süslerim artık :(((
aman neyse ben taşınırken kar kıyamet olmasında

ELİF dedi ki...

Melikem yooo dalga geçmiyorum tabi, yok hayır batıkanı bırakmadan ne kadar önce yemek hazırlamalıyım diye düşündüğümden.Dalga geçiyorum tabi kızım, yazın ben gelsem sana olmaz mı?

Meltemciğim aslında yazıma öyle başlayacaktım biliyor musun ilk önce direksiyonu alan insanlardan oldum diye:)) Kolay gelsin tatlım, yakın olsaydık yardıma gelirdim...