29 Aralık 2009 Salı

Turkuaz...

Sevgili Turkuaz (ismini blogunda hiç yayınlamadığından yazamıyorum) ;
Bir sürü hediye göndermişsin, her birini açtıkça ooo ne kadar güzel dedirten....
Ne kadar şanslıyım ben, ne kadar....
Yazıların, mektubun, içten hediyelerin....


Sabah yolda gelirken teşekkürlerimi sunmak için kafamda kurduğum cümleler mutluluğumu anlatmak üzerine kuruluyken.......
Tam da blogumu yazarken aldığım kötü haber başımdan kaynar sular dökse de.....beni çok mutlu ettin Turkuaz...Gerçekten....günlerdir üstüste aldığım hediyeler renk kattı hayatıma......




Şimdi internette Prostat kanseri araştırması yapmam lazım, ablama göre çok basit bir hastalık ki o ağlamadan bana anlattığına göre basit gerçekten...ben babamın psikolojisine nasıl yardımcı olacağım derdindeyim en çok....Gözyaşlarım durun, okuyamıyorum....

24 yorum:

çınar dedi ki...

çok geçmiş olsun. umarım kolayca ve biran önce geçer

haticesural dedi ki...

Güzel günlerde güle güle kullanın, hediyelerinizi.

Geçmiş olsun Elif, acil şifalar dilerim :(

evrim dedi ki...

çok geçmiş olsun ..

Sen Gelince dedi ki...

Elif'cim sakin ol ve hemen kötü şeyler düşünme... Acil şifalar diliyorum ve eminim her şey çok güzel olacak:)

Mlke_Btkn dedi ki...

canımmm çok çokk geçmiş olsun lütfen güçlü ol, sen zaten güçlü bir insansın ve hemen kötü şeyler düşünme ne olur :(
Benim babamız tarafında bütün amcamlar da vardı :( babam da hatta tırsmaya başladı :)) yani demem o ki allah beterinde saklasın dur bakalım,, iyi düşün iyi olsun canım benimm...
kıyamam ağlama lütfenn bak yola gidicem zaten aklımı sende koma :):))))

Işıl dedi ki...

hediyeden yana şansın açık bu ara

Sibelbek dedi ki...

Elifcim çok geçmiş olsun... Acil şifalar diliyorum ama bak ablan iyiymiş, sen de farketmişsin, hemen üzme kendini lütfen canım yaa, demek ki kötü birşey yok... hem iyi düşün iyi olsun, oldu mu, tamam mı? hadi gülümse :)

aysencifci dedi ki...

Elif'cim cok gecmis olsun:(
Moral bir numarali tedavi biliyorsun degil mi? Babanin yaninda sakin aglama, aglamayin. Su dunyada herseyin caresi var, bu hastaliginda var. Iyi olacak babacin, eminim. Sende emin ol, yurekli ol,olun. Gececek bu kabus, bunu bilin yeter.
Yapabilecegim birsey olursa, ne olursa bir tel,bir mail uzaktayim...
Opuyorum seni ve Ruya'yi.

turkuaz kıyılar dedi ki...

Elifcim...güzel sözlerin nasıl mutlu etti beni anlatamam...Ege Bahar'la Rüya aynı masalları dinleyecek, ne güzel:)
güzel günlerde kullanın, beğenmene çok sevindim...artık kargoda kayboldu heralde diye düşünmeye başlamıştım...

Babana gelince canım....seni çok iyi anlıyorum inan, bende babamı ilk duyduğumda çok fena oldum...ama lütfen canını sıkma, benimde bildiğim kadarıyla prostatda olunca basit oluyor...biliyorsun bizde 1,5 aydır uğraşıyoruz, ameliyatı atlattık ama bu hafta onkoloji değerlendirmeleri ve kemoterapimiz başlıyor...ama asla umutsuz değiliz, babamın yanında hep olumlu konuşuyoruz...ona en büyük ilacın moral olduğunu biliyoruz....çokkkk geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin tatlım...
Birşeye ihtiyacın olursa ben buradayım...Rüyacığımı da seni de kucaklayıp, öpüyorum....

Burcu dedi ki...

Elif çok geçmiş olsun ama böyle durumlarda hem ona destek olmak hem de "iyi şeyler düşün iyi olsun" mantığıyla iyi düşünmek gerek. Umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşur babacığın...

Deniz dedi ki...

Çooook geçmiş olsun Elifcim,
çok basit, kolaycacık geçiversin.

Maya ve Elya'nın annesi dedi ki...

Elifcim gecmiş olsun, bir an önce atlatırsınız umarım, güzel haberlerini bekliyoruz canım....

füsfüs dedi ki...

elifcim canım benim çok çok geçmiş olsun ve geçecek siz de buna inanın tamam mı? ayrıca internette de çok fazla arştırma lütfen genelde olumsuz durumlar ağırlıkta oluyor, boşa moralini bozma onları okuyup aklına takılanı aç doktora falan sor, güzel dleklerimiz olumlu düşüncelerimiz hep seninle canım, öpüyorum

elif ada dedi ki...

Sevgili Elif,
Çok geçmiş olsun. Umarım baban, en kısa zamanda sağlığına kavuşur. Keşke yapabileceğimiz bir şey olsa. Ama siz kızları yanındayken hemen ayağa kalkacağına eminim. Sevgiler
Umur & Ada

gelibolu17 dedi ki...

mutlu yıllar iyi seneler dilerim canım sevgiler selamlar

Adsız dedi ki...

elif hemen bu konuda hacettepe'ye gidiyorsunuz... 78 yaşındaki dedem bu yaz 2 aylık bir tedaviyle turp gibi şimdi...acil şifalar...

Adsız dedi ki...

elif hemen bu konuda hacettepe'ye gidiyorsunuz... 78 yaşındaki dedem bu yaz 2 aylık bir tedaviyle turp gibi şimdi...acil şifalar...

Adsız dedi ki...

Hediyelerinizi güle güle mutlulukla kullanın..
Baban için geçmiş olsun diyorum..O kadar korkulacak bir hastalık değil inan..Kişi çok güçlü ve umutlu olmalı ki onu da yensin..Anneciğine destek çık, çık ki o da babacığına inançla destek çıksın..
İyi dileklerimi sunuyorum, umarım herşey gönlünüzce olur Yeni yılda..YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN şimdiden..Küçük Rüya'nın yanaklarından öpüyorum..

sinem dedi ki...

Çok geçmiş olsun Elifcim acil şifalar olur inşallah.

esra dedi ki...

geçmiş olsun elif.. acil şifalar dilerim..

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Canım, çok geçmiş olsun.. sakın kötü şeyler getirme aklına. koşulsuz sevginiz ve tertemiz yüreğinizle Yaradan hep yanınızda.. Elimden ne gelirse söyle lütfen :/ seni çok seviyorum, Rüyamı da öpüyorum...

ELİF dedi ki...

ilginiz, güzel mesajlarınız, yanımda olduğunuz için sonsuz teşekkürler...

NALAN dedi ki...

çok geçmiş olsun canım ya geçiktim galiba biraz..
İnşallah herşey iyi gelişir ve iyi sonuçların içinizi ferah tutun...

zeynep dedi ki...

elifçiğim,

günlerdir okuyamıyorum, şimdi okudum, çok geçmiş olsun.

umarım iyileşir, acil şifalar dilerim babana.