11 Aralık 2009 Cuma

Yağmur...ahmak ıslatanından...



Anneanne gitti dün akşam, zoraki bir el bay bay yaptı, arkasından ağlamaklı.."Gene gelecek kızım anneanne" dedim, anladı...

Tam giderayak anneannesinin saatini aldı, geri vermek istemedi.."Ben sana vericem benimkilerden, ver anneanneninkini" dedim, hemen verdi. Benim saatimi pek sevmedi...

Bu sabah öyle temiz bir yağmur var ki; üşütmeyen, çok ıslatmayan, mis kokan..İçeri girmeden yavaş hareket ettim ki tadını çıkarmak için, Haskinin başını okşadım, nasılsın diye sordum, içeri girmemi istemedi...Pazartesi tekrar soracağım, hoşuna gitti belli.....

17 yorum:

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

benden de selam söyle güzel Haskiye :) Rüyamın beresinden öp, kendine de iyi bak...

Mlke_Btkn dedi ki...

Ayy ben ne şanslıyım yaa bisürü gelin adayım var güzel güzel :):)
Allah kavuştursun anneciğine ;)
Haski'mi?? burda da var bir tane yavrum sıcaklar da bir görsen halini yazık hayvana ama çok ta güzel yaa öteki Haski'lere benzemiyor blogta resmi vardı benim, neyse yine uzattım kaybolmuş bulamıyor sahibi adı da Apaçi :) umarım bulunur..
He bu arada kırmızı başlıklı kızı yirimm...

meltem dedi ki...

ooooy şapkanı sevim senin:)

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Hayırlı cumalar. Maşallah çok tatlı kızın. Bloğa her girişimde en üstteki resmine hayranlıkla bakıyorum. Çok güzel yakalamışsınız o resmi. Nazar değmesin. Sevgiler...

NALAN dedi ki...

allah kavuştursun canım annecine,Rüya'yı da annanesine..
Bu arada bere'ye bayldım..Lokuma pek bir açmış çok yakışmış..
öpüyorum sizi..

Krema Tadında dedi ki...

şapkasınıda nasıl yakışmış şekere :) maşallah ,canım hayırlı cumalar

ELİF dedi ki...

burcum, söylerim canım.sen de...

melikeciğim, canım sağol.bulsunlar ama Apaçiyi:((

Meltemciğim, gelsen de sevseniz.

Arzu, sana da hayırlı cumalar canım, fotoğrafımızı beğendiğine sevindim.

Nalanım sağolasın canım.

Bahar, sana da.teşekkür ederiz.

balböcükleri dedi ki...

bereye bak benimde var kkız ondan hahahaha beraber takalım rüyayla:)

Güneş Akay dedi ki...

Şapkası çook güzelmiş, çok cici olmuş.. Haski ??

Çınar dedi ki...

Burda da aynen öyle bir yağmur var bugün. Çıktım yürüdüm usul usul keyfini çıkara çıkara...

Allah kavuştursun canım. Miniş te çok tatlı her zamanki gibi. Büyüdü bu kız yaa:))

Öpüyorum ikinizi de

Yelish dedi ki...

ya ama o bere ne ama ya..
Cok yakismis , cok !!
Havalar hala sogumadi orda galiba..Ohh tadini cikarin o miss yagmurlarin

Sen Gelince dedi ki...

Bayıldım o şapkaya:)

Beliz'imin Günlüğü dedi ki...

ayy çok şık beren rüya'cım

uğurlu gelecek dedi ki...

yesinler şapkasını :)

sule_bilge dedi ki...

şapka çok yakışmış hakikaten.mşl
anlatım dilin çok hoş.

MAVİ TUTKU dedi ki...

Çok tatlı.:) Maaşallah..

ELİF dedi ki...

Serpilciğim, atkısı da var bizim sende de var mı?

Güneşciğim, köpek oluyo kendisi, hani mavi gözlü sibirya kurtları oluyo ya ondan.

Çınar, nasıl güzel ıslatıyo di mi,ağır ağır.teşekkür ederim.

Yelizciğim tam olarak soğudu denemez, gelmeye karar verdin mi?

Özlem, Ferda, uğurlu gelecek, çok teşekkür ederim.

Şuleciğim, çok teşekkür ederim:))

onuncu köyün adamı, çok sağolun.