14 Mayıs 2009 Perşembe

teşekkürler patates ve salatalık:)

Hani hava güzel ya, günlerden perşembe ya, erken çıkıyorum ya ben bugün işten, arkadaşlarla oturucaz Adalarda( Eskişehir adalar:)) Ama benim cadı dakka durmuyo ki bi yerde oturalım..Eskisi gibi değil ki artık,sürekli yürümek istiyo, gittiğim burnumdan geliyo.Ama ben her zamanki gibi karartım gözümü,düştüm yollara..
İlk önce biraz durdu,ardından ok gibi yaptı vücudu yine pusette.Yemeğimin yanında gelen çiçek görünümlü salatalıkla başladım oyalamaya,vallahi çok işe yaradı.Dedim garsona "bana bi tabak salatalık verin lütfen" :))) Ama o küçücük dişler nasıl minik minik koparıyo o salatalıklarıda dil yardımıyla dışarı itiliyo,acaba mideye hiç gidiyo mudur diye de düşünmüyor değilim.

Şu foto patates kızartması yerkenki foto,aslında vermiyorum öyle şeyler ama istedi napim,vermezsem çığlık senfonisi dinleyeceğiz..
Ama ne yemek ne yemek o, o burundakiler sümük sanmayın patatesin içi, ellerin üstüne kadar yağ oldu, hiç dokunmadım tadını çıkardı.


Tamaaam bundan da sıkıldık, hadi adalar turuna......




4 yorum:

Güneş dedi ki...

Salatalık bizimde kurtarıcımız, rüyaya maşallah, kaçta çıkıyorsun bu arada turlar filan :)? Gerçi orada buradaki gibi trafik yoktur dimi, benim eve gitmem normal şartlarda 1 saati geçiyor da:)

Sen Gelince dedi ki...

Biz de çok sığınıyoruz salatalığın yardımına... Uzun uzun ağzında evirip çeviriyor ısırdıktan sonra her bir lokmayı. Başka şey verdiğimizde cup mideye indirdiğinden ve bizimki bir türlü doymadığından bize kilo olarak dönüyor... O yüzden tercih etmiyorum çok...

Ve bu arada yerim ben o küçük cimcimeyi... Ve Adalar dedin beni tam 12'den vurdun Elif... Ahhh...:)

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

bu arada ikinci fotoda "çirkin" olmaya mı çalışmış o küçük cadı? ona fazla uğraşmamasını, bunun imkansız olduğunu anlatır mısın canım? çocuk enerjisini başka yere harcasın ;)
zira, imkansızı denemeye çalışıyo...

Deniz dedi ki...

çok tatlı çıkmış Rüyacık :)
bu arada bizimki de salatalık çok seviyor. Ama koca parça ısırır da yutamaz diye korkuyorum bi yandan... Halledebiliyorlar mı yutmayı, ne dersiniz? 3 dişi var bu arada