6 Mayıs 2009 Çarşamba

komik kız.




Yıllar önce almıştım bu emziği İtalyadan 3 tane almıştım; 2 si pembe biri mavi.2 sini hediye ettim, kendime de pembesini ayırmıştım bilmeden...O zamanlar uğraş içindeydim bebeğim olsun diye:( Allah bana bu günleri gösterdi hemde çok çok gülerek,çok komik bir emzik, anladm ki kendi emziğinden başka emzikte emebiliyor...

P.s: Ha bu arada söylemeden geçmeyeyim 5.diş çıkalı 3 gün oluyor, o da ilginç bir diş;üstte öndeki iki dişin yanındaki diş, o iki dişin sadece biri çıktı birde yanındaki:))

5 yorum:

Deniz dedi ki...

Seninkiler peşpeşe çıkıp duruyor :)
Bizim iki tane alttan çıktı, çıkalı da 2-3 ay oldu,gerisini bekliyoruz heyecanla

sinem dedi ki...

Emzikle çok tatlı duruyor ,yalnız hakikaten ilginç bir tasarımmış:)Bu arada 1 ay olmadan 5 . diş ne güzel maşallah Rüya'ya.

Sen Gelince dedi ki...

Diyorum hep ben emzikle çocuğa dayanamıyorum, bayılıyorum diye... Bir de ağzında böylesi varsa ne denir bilemedim ki:)

Güneş dedi ki...

Ayyy sorma ben geçen gün kaynatırken yaktım begümün emziklerinin 5ini birden :)

ELİF dedi ki...

denizciğim bende inanamadım hızına,birde öyle alakasız dişler çıkıyoki sorma..
sinemcim emzik yakından görsen daha bir komik,sakız şişirmişsin gibi:))
özlemcim,hele bide çekişini görsen o emziği,ağzı yukarı aşağı iniyo çıkıyo:))
ayy güneş inanmıyorum sana yaaa:)) ben emzikleri kaynattığım suya atıyorum yani altı yanık olmuyo ateşin...