5 Mayıs 2009 Salı

ABLAM DEDİ 1 GÜN SONRA DOĞUR DİYE AMA OLMADI:))




İkizler burcu bebeği



Bir an önce harekete geçmeye son derece hevesli olan, hatta doğumdan önce karnınızda bile ortalığı birbirine kattığı muhakkak olan İkizler burcu bebeği, genellikle çok erken yaşta dile gelir ve daha ilk gününden itibaren kendini belli edecek davranışlar sergiler.
Meraklı ve iflah olmaz bir kâşif olarak İkizler burcu bebeği, kendini tatmin ve mutluluk adına sürekli olarak dış etkenlerce uyarılma isteği yaşar. Zira bu olmazsa çabucak sıkılır; onun iletişim koşullarının çıtası, ya da beklenti düzeyi bu derece yüksek olduğunda ise, onun için yapılabilecek en iyi davranış, kendisini olabildiğince erkenden bir oyun grubuna dahil edebilmek olur. Evinde, eğer kardeşi varsa, bu ‘boşluğu’ kolayca dolduracaktır; böyle biri yoksa, mutlaka birinin onunla olması şarttır!
İkizler bebeğinin ötekilerle iletişime geçmesi için hiçbir zaman erken değildir. Bu anlamda, başlarından geçeni de çabucak kendilerine mal edip deneyimlerinden dersler çıkarabilirler. İkizler bebeği kesinlikle başkasına yapışık veya bağımlı bir karakter taşımaz; tam aksine bu burcun bebekleri kendi başlarına olup, ‘idareyi ellerine aldıklarında’ içinde bulundukları sürecin tadını çıkarırlar.
Sürpriz biçimde, eğer bir İkizler bebeği başkalarıyla konuşmuyor veya oynamıyorsa, ortada kesin bir duygusal uzaklık veya sorun var demektir. Bu yüzden İkizler bebeğiyle ilişkilerin karmaşıklaştırılmaması ve onların anlayabileceği basitlikte tutulması, karşılıklı uyumun sürekliliği için gerekli olur. Bu tür durumlarla baş edebilmek için, onun içinde yer aldığı oyun grubunun ana ‘iletişim lideri’ olduğunu bilmelisiniz; ayrıca sürekli dikkat dağınıklığı olduğu için, onu hep bir şeylerle meşgul etmeniz gerekir. Zira İkizler bebeği son derece akıllı ve yaratıcıdır.

8 yorum:

Unknown dedi ki...

burçlarla hiç alakam olmamasına rağmen adettendir diye burçları bilir örneğin kızım Rengin in bir başak kızı olduğu gibi...
ama ikizler bebeğini de öğrenmiş oldum :)

Sen Gelince dedi ki...

Ben de erken doğurmaya uğraştım ama olmadı... Gittik ikizleri tutturduk... Biz baştan siz sondan olmuşsunuz...

Deniz dedi ki...

Senin de yazdığın gibi, nasıl davranacağını bilirsen, süper bir burç işte :) Hem yaratıcı, hem bağımsız...
Hem bi laf var çok sevdiğim. Hamile kalmadan önce okumuştum:" Bebekler geleceği zamanı iyi bilirler" diye.
Bence hepimiz sahip olacağımız en ideal bebeklere sahibiz. Daha doğmadan önce bizi seçtiler anne-baba olarak ve karakterleriyle bizim belki de eksik bir yönümüzü tamamlamak,hayat yolumuzda bize biseyler öğretmek üzere dünyaya geldiler...
Umarım senin küçük ikizlerin de sana çok şey öğretecek.

Ve işte sana bir başka soru :)) İkizler burcu mu daha zor, gerçek ikizlere sahip olmak mı acaba?
Bazen düşünüyorum ikiz doğursaydım, başa çıkabilir miydim diye...

Adsız dedi ki...

ne vardı yani teyzeciğinin müthiş karakterini alsaydı :)))))

ELİF dedi ki...

fundacığım,bende başakların tek özelliğini bilirim;çok titiz olurlar.
özlem,bu ikizleri neden kimse istemiyor acaba:))
denizciğim,ben önceden ikizlerim olsun isterdim ama doğumdan sonra dedimki iyi ki tekiz olmuş:))
adsız adsız yazma biliyorum teyzecik sensin.yengeç olsaydıda senin gibi duygusalın teki mi olsaydı.

Deniz dedi ki...

benimki duygusal mı olacak acaba şimdi :) Yengeç de kendisi...
Bu arada sezaryan yaptım ya, aman nasıl stres gün seçmeye çalışmak, yok numeroloji, yok burçlar, yok saatler...
Hele astrolojiyle çok ilgili bir arkadaşım vardı, amaaan yükselenine dikkat, sakın 9.30'u geçirmesin doktor diye tembih etmişti. Nasıl yapacaksam. doktoru kolundan çekiştirirmişim ben :)

ELİF dedi ki...

Denizciğim hemde ne duygusallık,
Rüyanın doğduğu gün milli maç vardı hemde en önemlisinden,doktorum zor geldi valla doğuma,allahtan kazandı bizim milli takımda,doktorda deşmedi beni o sinirle:))

Ege Sönmez dedi ki...

ya ben ne yapayım oğlum ikizler eşim ikizler sardılar etrafımı :)