27 Mayıs 2009 Çarşamba

Sildim kendimi...


1 saattir bi fotoğrafın içinden belli bir kısmını kesip başka bir yere kopyalamayla uğraşıyorum, bu işi sürekli yapmış ve yapıyo olanlar benimle dalga geçiyolardır eminim ama ben bu fotoda iğrenç çıktığım için ilk defa böyle birşeye teşebbüs ettim, beni ve Ulaşı sildim, bu tatlı Rüyacık tek kaldı.
Pazar günü düştükten sonraki halidir bu foto, düşünce daha mı güzel oluyo nedir:))
Herkeslerin çocuğu ayakta sallanarak uyumaktan hoşlanır, bu cadı ise tam tersi; yatakta uyuyacak ,gerçi ben öyle alıştırmıştım doğduğundan beri, ama işin içine ayağa kalkmak arzusu girince uyuma saatlerimiz nerdeyse 1 saati geçiyor, benim yatağımda uyuyakaldıktan sonra kucağıma alıp odasına götürürken bile kopuyo kıyamet, neymiş yatağa bırakacakmışım,kucak olmazmış,nasıl koşturarak gidiyorum iki oda arasını, hem sarsmadan hem büyük adımlar.....

4 yorum:

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

kendini ve ulaşı silmen hoşuma gitmediyse de bu fotoğrafı görünce unuttum herşeyi.. bu ne güzellik kurabiyemde böyle... 41000 kere Maşallah benim baLLı kuzuma :) ama gönül isterdi ki baLLı anneciği de görelim :/

Unknown dedi ki...

biz annelerin ne mucizeler yaratıp aynı anda kaç iş yaptıklarından tut da çocuklar için kaç şekil değiştirdiğimizi yazsak destan olur herhalde...

sinem dedi ki...

cok tali cikms masallah Rüyay'ya .Elif'cim kendine haksizlik etme bence. Rüya'y1 ben sana benzetiyorum. Bende Zülal'i hic sallamadim. Direkt yataga koyuyorum bir iki oynuyor sonra döte bir iki p1s p1s o kadae

ELİF dedi ki...

Burcucum anneyi görmen için bir dahaki 19 mayısı beklemeye hiç niyetim yok ona göre...
Fundacım ya sorma, akrobaside üstüme yok valla.
sinemcim benden daha güzel bu kız valla:))