5 Mayıs 2009 Salı

pazar...

Pazar günü, kahvaltıcıda bindiği salıncak ve tahteravelli ile başladı kızımın temposu.
Hiçbir yerde 10 dk.dan fazla oturmayan hanım,oturunca toprağa kalkmak bilmedi.

Oynadı,oynadı,oynadı toprakla,en güzel oyuncağı bile 5 dk.sonra fırlatan minik kuzu.


Hayretle izledim; herşeyi ağzına sokan miniş bir kere bile sokmadı toprağı ağzına derken..



Sanırım merak etti ki tadını bi deneyeyim dedi:))



Ama kızım o yenmez demem yeterli oldu bir kere daha denemedi.




Babası gibi çok seviyor toprağı,anladım.Babası çapa yaparken o koşturdu arkasından dedesiyle.


Özenle hazırlanan bahçeye,soğan,sarımsak,kavun,karpuz,salatalık ekildi.Ekip öyle kalabalıktı ki 20 kişilik küçük bir ordu.damlama sistemi bile kuruldu. Bizim organik yiyeceklerimiz yavaş yavaş hazırlanıyo, kızım dalından koparıp yiyecek salatalıkları.

8 yorum:

kardelen dedi ki...

Maşallah ne kadar tatlı çıkmış resimlerinde Rüye Allah nazarlardan saklasın. Toprakda oynamayı çocuklar çok severler nedense benim oğlumunda en çok sevdiği şey toprağın içinde kaybolmak :) Rüyanın adına çok sevindim organik yiyecek bulmak zor bu zamanda böyle doğal beslenecek olması ne güzel..

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

"Şimdiki çocuklar çok şanslı" cümlesi bile yeterli değil artık bu yaşananlara... Rüya, Rüzgar ve yaşıtları hiçbir eksiklik yaşamadan hazırlanıyorlar zorlu geleceklerine. Onlar adına öyle seviniyorum ki... Çok duyarlı ve bir o kadar düşünceli bir aileye sahip olduğu için Rüyam adına seviniyor, sizi de kutluyorum bitanem...

sinem dedi ki...

Çok şanslı bir kız Rüya.Ne güzel topraktan koparıp yiyecek laçsız sebze ve meyvelerini. Çok tatlı çıkmış bu arada .

Sen Gelince dedi ki...

Minicik cüssesiyle nasıl da kurulmuş toprağa:)

Bahçe olayına bayıldım... İlk mahsullerden ben de isterim haberin ola:)

Deniz dedi ki...

Çok tatlı çıkmış Rüya kuzucuğu : )
Bizimkini de bi toprağa oturtsam, sıkılmadan şöööyle 1 saat oturur mu acep

ELİF dedi ki...

leydielif,bende seviniyorum rüya ve kendi adıma:)
burcucum,sağol canım benim.
özlemcim,söz ya göndereceğim ya da buraya geldiğinde birlikte gideriz.
sinemcim,bende şanslıyım onun annesi olduğum için:))
denizcim,kesinlikle 1 saatten fazla bile oturur,dene.

defneyleyasamak dedi ki...

elifim, ne sapkaymıs yahu, aysecik giydi, defdef giydi, simdi sıra yürada :)

ELİF dedi ki...

ama varya hala yepisyeni,ama yüra artık giyemeyecek çünkü küçük geliyo artık,yenilerini aldım:))