12 Mayıs 2009 Salı

oh en rahatı pasif:)

Rüyacığım emmeyi bıraktığından beri girdiğim rejim, 9 kilo vermiş olmanın haklı gururuyla hala devam ediyor ama gel görki sabitlendi rejim,ı ııh oynamıyo kantar aşağı doğru(sanırım pazar günü ve dün fazla kaçırdım yeme işini). Bende bu rejimi sporla destekleyeyim bari dedim..
Hiç sevmem spor yapmayı,aslında severdim eskiden, ama yaşlanıyor olmamdan mı yoksa zaman yok gibi düşünüp kendimi kandırdığım için mi bilmem,kolum kalkmıyor şu sıralar.
Ee dedim ne yorcam kendimi; ben yattığım yerden yapsam sporumu olmaz mı??
Olmazmıymış hiç..
Yat, makine sıksın dursun seni..

6 yorum:

Unknown dedi ki...

ama bir dur önce vücut 9 kg vermiş...
önce bir kendine gelsin metabolizman şaşırdı o kadar kilo gitti...
bir miktar daha duracaksın sonra yine tık tık tık gitti kilo filan :)

Sen Gelince dedi ki...

bence de... kesinlikle hem de:)

Güneş dedi ki...

offf yaaaa...ben hiç konuşmuyorum bu durum karşısında...

Deniz dedi ki...

ben de süt olayımız bitse de bi' şeylere başlasam diye bekliyorum.Powerplate iyiymiş

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Elifcim sen bu kilo olayını biraz abartmıyo musun sence de? gören de seni vinçle evden alıyolar zannedecek :D halbuki tipik doğum sonrası FaZLa"sı ve kafaya taktıkça yerinde sabitlenen can sıkıcı ufak topaklar dielim... bence sen keyfine bak tatlım, inan sen salıversen faZLa"lar ucup gidecek... SÖZ...! ;)

ELİF dedi ki...

FUNDACIĞIM AĞZIN BAL YESİN:))
Özlemciğim,napim tembelim:)
Güneşciğim, hadi sende başla...
denizciğim bak ben bu powerplatei hiç duymamıştım, o neymiş ki,ona da el atarım ben:))
yok burcucum öyle olmuyo.ayrıca abartmıyorum hatta az bile yapıyorum,herkes sen gibi değil...