7 Mayıs 2009 Perşembe

artık ilan etme vakti:))

Yürüyor..
Zaten uzun zamandır bir iki adım atıyordu ama dün artık iyiden iyiye yürüyor miniş Rüya,10-15 adımı kendi başına çok arahat atıyor,tek sorunumuz cesareti yok,ben sadece tutuyormuş gibi yapıyorum,ensesine parmağımı değdiriyorum o kadar . Arada dönüp elimi tutuyor cesaretsizliğinden.Onu da bir iki haftaya atar üzerinden umarım, yani düşüpte korkmazsa...
Bir türlü çektiğim videoları koyamadım bloguma beceripte,uzantısı farklı sanırım.
Yürüyor..
69 cm.boyunda birinin yürümesi de çok komik oluyor:))

9 yorum:

kardelen dedi ki...

Canım benim en tatlı halleridir şimdi paytak paytak yürümesi bakmaya doyamaz insan Küçük prensesi öptüm sevgiyle kalın...

Sen Gelince dedi ki...

Elif'cim çok sevindim ya... Çok hızlı çıktı senin bu küçük cimcime... 10 buçuk ayda işi bitirdi resmen... Bizimki de ilk günlerde çok cesaretsizdi... 1 hafta 10 güne o da geçer sanırım... Şimdi hala denge problemimiz var ama bir cesaret geldiki görme... Sürekli yakasından tutuyorum... Nasıl hızlı yürüyor anlatamam... Koşuyor sanki... Sana tulum öneririm bu konuda. Askılarından tutmak çok kolay oluyor...

Unknown dedi ki...

yerim onu ben 69 cm lik yürüyen şekeri :))

Deniz dedi ki...

oleeeeeeeey:) Bir dönüm noktası senin için.Bizimkinin de eli kulağında

sinem dedi ki...

Cok güzel bir haber hem tebrik ediyor hemde öpüyoruz parmak kız Rüya'yı. Pıtı pıtı sallana sallana ne güzel gidiyordur şimdi

Güneş dedi ki...

Tebrikler Rüyacığıma, ne mutlu değilmi her adımı değil mi? :)

ELİF dedi ki...

Leydielif tam cüce tam:))
özlemciğim,tulum süper bir fikir gerçektende.
fundacığım 69 cm lik yürüyen lokma şekeri:))
denizciğim ha gayret:)
sinemciğim darısı zülale...
güneşciğim inanamıyo insan zaten,öyle çabuk değişiyoki gün gün...

zeynep dedi ki...

kaç gündür okuyamadım blog falan,
şimdi gördüm,
tebrikler rüya'ya
bizimki çok temkinli,
üç vakte kadar bile diyemiyorum:P
o derece yani,

ELİF dedi ki...

zeynepciğim rüya da çok temkinli,sadece tutuyormuş gibi yapıyorum..