28 Mayıs 2009 Perşembe

Bir minik Kadriyecik....


Eşimin Anneannesi.
1.40 boylarında, 34 numara ayakkabı giyen oldukça ilginç bir kadındır.
Kafasındaki ise ŞAPKA.Lastikli Şapka.
Eşime eltim almış Antalyadan bahçeyle uğraşırken güneşten korunması için.
Bizim anneannenin kafasına güneş değmeyecek; yazın evden çıkarken başörtüsünün tepesini ıslatır çıkar evden, yanındada herdaim buzluktan çıkarılmış pet şişe.Bir bardak colayı dondurur buzlukta, kaşık kaşık yer, demiştim tuhaf diye.Grip falan olunca buz atar ağzına hemen iyileşir.
Bayıldı bu şemsiye şapkayı görünce; aa tam bana göre, bende alayım bundan, ee bana neden almadın Yasemin? :))
Ben çok güldüm bu görüntüye, üstte kalın yünden dokunmuş giyecekler(herşeyinide kendisi örer) kafada şemsiyeden şapka.
Acaba gençkende böyle ilginç miydi bu kadın???
Haaaa bu arada dikkatinizi çekeyim; şezlongta oturuyo kendisi.:)))

8 yorum:

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

ay Elif gözün kör olmasın e mi? ne kadfar sevimli bi kadın bu Kadriye teyze, üstelik ilginçlik konusunda da tam bana göreymiş, çok iyi arkadaş oluruz diye düşünmeden edemedim. Her eve lazım Kadriye teyzeden :) bu arada şapka harika (renkleri dışında)........... tek kelimeyle bayıldım ;)

Bahar Ulus dedi ki...

çok tatlı bir teyze ve harika bir resim. çok şanslısınız.

sinem dedi ki...

Cok sevimli ya ,Elif'cim bence bu modeller böyle ilginc oluyor .Cemil'in babaanneside inan sizin Kadriye teyze gibi. Resme bay1ld1m:)

havvanur dedi ki...

valla tam yurdum insanıı bnd bayıldım şapkada fenerli olsamış keşke:)))elleri
nden öperim ananemizin

uğurlu gelecek dedi ki...

çok şirin yaa..yaş ilerledikçe bence ilginçlikleride artıyor..:)

Güneş dedi ki...

Kadriye Teyze iyi bakıyor kendine, şapka çok iyi düşünülmüş süper..

Güneş dedi ki...

Kadriye Teyze iyi bakıyor kendine, şapka çok iyi düşünülmüş süper..

Adsız dedi ki...

yazdıklarınızı okurken adeta kontrol edercesine bir yandan resme baktım bir yandan da çok güldüm :) gerçekten güzel bir kare hayattan :)