15 Mayıs 2009 Cuma

ne zaman?


Ben daha küçücüktüm, yenilerde hemde, daha dün gibi, evet evet renksiz fotoğraflarımda var benim ispat açısından, simsiyah saçlarımı iki yandan toplardı annem,daha dün gibi dün. Ablamla aynı kıyafetleri giyerdik biz, o ne alsa bende aynısından isterdim, ya sanki geçen gün olmuş gibi.

O kadar çok hatıra var ki, hatıra dedim ama daha dün gibi dün...

İlkokul,ortaokul,lise,üniversite yıllarım başucumda sanki,elimi uzatsam dokunacağım sanki yaşadıklarıma.

Küçücüktüm ben, yenilerde hemde.

Ben ne zaman, nasıl, ne ara büyüdüm..

Ben ne zaman, nasıl, ne ara büyüdüm de ANNe oldum???

Siz biliyo musunuz???


1 yorum:

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

evet ben biliyorum canım...şükürler olsun ki o dönemlerinde tam yanınbaşında olamasam da, haberi ilk öğrenenlerdendim...
sen çok iyi bir evlat, çok iyi bir kardeş, sırtını bodoslama yaslayacağın bir dost, harika bir eş ve mükemmel bir aNNe oldun :) şimdi sıra küçük kurabiyemde ;) senin izinden yürüyecek ve çokkk ama çok sevilecek... ama çok çabuk büyüyecek, bundan emin olabilirsin :/