25 Mayıs 2009 Pazartesi

dün çok esti

Çok rüzgarlı bir pazar günüydü, Derinin doğumgünü münasebetiyle biraraya geldik Karabayırda ama evin içine tıkıldık kaldık.
Cumartesi ise Sevilayla çocukları kaptığımız gibi gittik Sazova parkına, pekte güzel olmayan bir kahvaltının ardından dolaştıkta dolaştık, hemde çok güzel amele yanığım oldu kollarım.
Rüya hanıma gelince artık çok daha cesaretli, aklına gelmezse elimi tutmadan çok güzel yürüyor.
Dün babaannesi ve babası çok güzel düşürdüler Rüyayı, hemde ben tam büyük babaanneye "şu yürüme işini düşürmeden atlatsak"dediğim anda , bir insan bu kadar mı şom ağızlı olur.Allahtan bişey olmadı ama çok korktu Rüya.

4 yorum:

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Elif en iyisi biz bunlara şu "adım çöreği" yapma işini düşünelim... ben de nerdeyse inanmaya başlıyorum çöreğin hikmetine :) rüzgar da gayet güzel düşüyo inanır mısın? :))

Güneş dedi ki...

Esince hiç anlamadan yanıveriyoruz :) düşe kalka büyüyecek annesi ...ama bizimde begüş düşünce içimiz gidiyor :)

Sen Gelince dedi ki...

Umarım kontrollü düşmeyi öğrenmiştir... Bizimki hala öğrenemedi ve tehlikeli düşüyor... Ayrıca öp benim için minik hanımın acıyan yerinden:)

Deniz dedi ki...

adım çöreği diye bi şey mi var? diş buğdayı vs... ben bu konularda cahilim biraz