3 Mayıs 2009 Pazar

Eskişehir oyun grubu.







Geçen hafta bir mail aldım; Eskişehirde bir oyun grubu kurmayı düşünüyoruz diye başlayan bir mail.Sevgili Dilek blogumdan bulmuş beni,kendisine ait bir blog yok ama takip ediyormuş işte blogları.

Bende olumlu karşıladım bu daveti ve ilk buluşmamızı cumartesi günü Kahve Dünyasında saat 12 de gerçekleştirdik ama 2 fire ile;biri Dilek'in arkadaşıymış eşi rahatsızlanmış diğeri ise benimde bloglardan tanıdığım Evrim,onun da şehirdışında semineri varmış sanırım.

Bu ilk buluşma bir tanışma toplantısı olsun istedik.
Dilek ve Fatma ikiside çok şeker insanlar,ikisinin de oğlu var; Tuna ve Demir ,benim cadı kızım tek kız şimdilik.Çocuklar pek birbiriyle ilgilenmeseler de oyunlar başlayınca ısınmalarda başlayacaktır diye düşünüyorum.
Ha cadı demişken, hiç durmadı ya,insan sürekli yürümek ister mi??



5 yorum:

Sen Gelince dedi ki...

Güzel kızım nasıl da boncuk boncuk bakıyot:) İyi yapmışsınız Elif'cim...

Güneş dedi ki...

Ne güzel, bak biz istanbulda bir grup kuramadık, hadi hayırlısı, bence buluşmalardan önce o gün için aktivite planlarıda yapın.
Sevgiler

sinem dedi ki...

Canım çok güzel bir haber ,bizde lise arkadaşlarımın çocuklarıyla oluşturacağız galiba baklaım nasıl olacak. İlk benimki doğdu sonra arkadaşın ikizleri ve 2 ay sonra ise sırdaşımın Eymen'i. Şimdi yine beraber büyütme ve oyun grubu kurma çalışmaları içindeyiz. Sizinki umarım olumlu olur bebişler için...

ELİF dedi ki...

özlemcim,bakalım umarım iyi olur.
güneşcim,çok tecrübesiziz henüz,tavsiyen için çok sağol.
sinemcim curcuna başlayacak desene...

evrim dedi ki...

ben de vakit yaratırsam oyun grubuna katılacağız inşallah:)haftasonu kongrem vardı 2 hafta sonra yine var..çok güzel bir buluşma olmuş..tebrikler..