23 Mayıs 2009 Cumartesi

6.da kendini gösterdi artık.


Arap atı mı doğurdum ben:)) sonradan açıldı hanım.10.ayda ilk dişini çıkardı,arka arkaya sıraladı,sonradan açıldı işte. Aslında normal bebeklerdeki gibi 4.olarak çıkması gereken üstten ön iki dişin 2.side nihayet kendini gösterdi,her ne kadar karman çorman bir diş sıralaması da olsa çıktı.

Son iki gündürde yürüme konusunda bir güven geldi ,arada kaptırıyo kendini alıyo başını gidiyo sonradan bir anda geri dönüp bana elini uzatıp "ıh" deyip tutmamı istiyor.Küçücük boyuyla görenleri hayrete düşürürken, ben zaten her geçen gün ilaveler olan hareketlerine çoktandır hayretler içersindeyim.

Ama o eskiden uysal, heryere götürebildiğim gıkı çıkmayan Rüya gitti, bir cadı geldi adeta,her dediğini yaptırmak isteyen ve bunu da kendini oklava yutmuş gibi yapıp gerilere doğru atarak,bağırarak,ağlayarak yapan bir insan evladı geldi yerine.

Dün akşamüstü uykusundan uyandığında altını bile değiştiremedim, inmek istemedi kucağımdan nedense; ne altını aldırmak istedi ne de yemek yemek istedi, komşum arkadaşım çağırmıştı, açtım telefon ben gelmeyeyim Sevilay dedim,durmuyo,hiç rahat vermez bana dedim, 3,5 yaşında kızı olan can arkadaşım ise; saçmalama asıl durmuyosa gel,oyalarız dedi,tüm tecrübesiyle.Çantasına bir iki eşyayı zor sokaraktan kaptım minişi çıktım yola, o kadar gerilmişim ki, üstüme bir mont bile almadan öylece çıkmışım, iyi ki gitmişim, çok keyiflendi,
e tabi bende...
Sanırım rüyasında kötü birşey gördü ki o kadar yapıştı bana (yani rüya görmesede yapışıkız zatende...)
Her geçen gün daha keyifli ama her geçen gün dünden daha zor. Bu ne yaman çelişki anne.

1 yorum:

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Elifcim kardeş olsalar bu kadar benzerlerdi inan... Rüzgar bu aralar beni çıldırtma denemelerinde resmen, birgün çığlık atarak çalılıkların arkasında kaybolursam hiç şaşırmayın :)) zira bu inat adamı delirtir... (beni bile geçti laf aramızda)