22 Mayıs 2009 Cuma

De.(Gel)




Aman da aman telefonda konuşup, babasını çağırırmış..
- De...

7 yorum:

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

karnında taşı, besle, büyüt, uykusuz kal.....
- baba de.... desin
sıpa kızım bunlar... :))

Unknown dedi ki...

:))

Sen Gelince dedi ki...

Asıl sen "de" de buraya öpeyim o tatlı gıdından:)

sinem dedi ki...

Bu k1zlar cok fena ya ElifCim .Baba ask1yla m1 doguyorlar nedir:)Bu arada Rüya sana benzemeye baslad1 ,özellikle son fotolarda bayag1 büyüdü ,masallah k1z1m1za...

Güneş dedi ki...

Telefonuda çok güzelmiş rüyanın, dillenmeyede başladı ohh..

xxx dedi ki...

bizimkide " ba ba" dolaşıyo ortada.. aynene böyle tlf hastası.. bayılıyorum bu hallerine..çok öptüm kızını..

ELİF dedi ki...

Burcu, bende en çok buna kızıyorum işte.
Özlemciğim sen hiç konuşma bi kere; Nilsu ta buralara kadar geldide biz öpebildik mi gıdısından.
sinemcim, zaten bana benzesin çok uğraştım ben onu doğurabilmek için:)))
Güneş hemde ne konuşmalar, tamamen anlamsız:))
esracığım, daha ne hareketleri olcak bakalım..