20 Mayıs 2009 Çarşamba

İlk Yaşa 1 Kala..




Tam 11 aylıksın küçücük kızım;

Cesaretini biraz daha toplasan resmen yürüyosun helede ulaşacağın kişi ben olunca engel tanımıyosun,
Söylenen herşeyi anlıyosun,
Beni güldürmek için hapşurmuş takliti bile yapıyorsun,,
Ben kahkahayla gülünce sende gevrek gevrek gülüyorsun,
Konuşuyormuş gibi yapıyorsun,çenen hiç durmuyor ama çıkan kelime sayısı 2-3 adet topu topu.
5 adet dişin var,6.ve 7. de kendini göstermek üzere.
Ve her ay olduğu gibi bu ayda çok tatlısın.

6 yorum:

Sen Gelince dedi ki...

Çok az kaldı di mi? İnsan inanamıyor bu kadar zaman geçtiğine ve bu kadar gelişim gösterdiklerine... Öpüyorum küçük bücürü:)

xxx dedi ki...

maşallah rüyaya.. sağlıkla kutlasın yaşını.. şimdiden hazırlıklara başlayın..sonra çok karışıyo herşey..

Deniz dedi ki...

çok güzelsin canım benim :)

ELİF dedi ki...

özlemciğim hemde nasıl geçiyo bu zaman ben hiç anlamış değilim.
esracığım başka tavsiyelerinde varsa bildir şimdiden bana.
denizciğim,yorumlara ilk bakarken dedim heralde bana diyo:((

defneyleyasamak dedi ki...

elif, son fotoda aynı aybük bu yüra

ELİF dedi ki...

ama ama herkes bana benzetiyooo