29 Nisan 2010 Perşembe

Yürümeyi öğrenmiş:)))


Rüyacık benim kucağımda gezer genelde, refleks olduğunu düşünüyorum artık, ben kapıdan girer girmez ve yatana kadar beni gördüğü her an kollar havada yürür bana doğru, ben de eğer çok mühim bir işim yoksa kırmam onu, kucak kucağa geziyoruz yani biz genelde:))

Dün banyoda işim var, pıtırcığım her zaman ki gibi yanımda, yine açtı kollarını;
- Ya kızım kocaman oldun, sen yürümeyi bilmiyo musun, neden sürekli kucağıma geliyosun dedim.
- Yüyom, anne bak!! diye seslendi. Olduğu yerde pıt pıt sayıyo ayaklarıyla, hızlı hızlı, anne bak yüyom:)))

Aldım kucağıma hemen, bu sefer mıncıklayarak öpmek için:)))

O kadar iyi ki aramız şu sıralar, tahtalara vurayım....

10 yorum:

NALAN dedi ki...

maşallah diyelim .
ne güzel çıkmış foto.da...
fındık burun..:):):)

füsfüs dedi ki...

maşallah maşallah allah bozmasın, darısı da başımıza olsun:)

Elçin dedi ki...

Maşallah size, çok güzel Rüyacık:)
Eskişehir' e girerken eşime bajsettim sizden, burada bir blogger arkadaşım var diye:) Haziranda yine gelicez kısmetse belki o zaman buluşuruz bir yerlerde:)
Sevgiler:)

Mlke_Btkn dedi ki...

Amann kaşıyalımmm :)) saç diplerimizi :P :)))

Burcu.. dedi ki...

Rüya herhalde sen onun yürüdüğünü bilmiyorsun sanıyordu o zamana kadar :))
Foto süper ama her zamanki gibi. Eee ne de olsa model güzel :)

Sibelbek dedi ki...

aman aman, maşallah, nazar değmesin güzel çift :)

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Rüya'ma bakınca özlemim azalıyo azıcık :( gelse de doya doya koklaşsak biz de :(( Maşallah size bu arada...

Hilal dedi ki...

MaşaAllah diyorum, ne şeker bu çocuklar yaaa:)

Sümeyye dedi ki...

maşallah size Allah bozmasın,biz de çok iyi anlaşıyoruz meleğimle :)

Güneş Akay dedi ki...

Özledikleri için mi öyleler biz sizin kadar olmasak da kucak kucağayız genelde, Maşallah...