21 Nisan 2010 Çarşamba

Emzik defteri kapandı artık....


Dün Espark' a doğru gezmeye çıktık Rüyacığımla,
e haliyle emziksiz bindi arabaya,
yolda sordu;
-anne memem?
-vereyim mi kızım?
-Yok, pişşş.
-Anneanne?
Ve ben aynı hikayeyi bir kez daha anlattım, o sırıtarak dinledi:))
Ve bir daha hiç sormadı...

Akşam uyuması biraz uzun sürdü her zaman ki gibi ama emzik emerken de zaten yeterince uzun sürerdi...
Eğer bu şekilde devam ederse çok iyiyiz..

Ve ben, o üzülüpte ağlamasın, memesini hatırlamasın diye çok suyuna gidiyorum, alttan alıyorum:)))
Ama onun da hakkını yemeyeyim, hiç mızmızlık yapmadı bu konuda..

Kayınpederimle konuştuk sabah;
- Onun babası 3 meme birden emerdi, bıraktırana kadar mahvolmuştuk, dedi...
Sanırım güzel huy konusunda bana çekmiş:))))))))))))

10 yorum:

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun bitaneciğim.. Ben zaten seni hiçbir konuda üzmeyeceğine çok eminim :) Aferin benim kurabiye suratlı kızıma.. Maşallah ikinize de.....

Krema Tadında dedi ki...

maşallah rüya kızımıza annesini üzmemiş

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun:)

iPeK dedi ki...

Hadi bakalım hayırlı olsun umarım ilerde emzik diye tutturmaz :)çok tatlı maşallah :)

Işıl dedi ki...

darısı bsıma

Sen Gelince dedi ki...

Kesinlikle:)

Güneş Akay dedi ki...

Harikasın Rüya, darısı begüme :=)

Mlke_Btkn dedi ki...

Babaya da Rüyacıma da maşallah

Sibelbek dedi ki...

eşin okuyor mu bu yazdıklarını? :)))

ELİF dedi ki...

sağolun arkadaşlarım:)) Sibelciğim okuyor tabi:)) kötü mü yazıyorum ki:))