28 Nisan 2010 Çarşamba

Komik surat:))

Benim arkamdaki pencereden gözüne ışık geliyor ve ben soru sorarken ki bu surat ifadesine bayılıyorum...

Hamurdan sadece baba ve dede yapıyor:)

* Dün bezini değiştirirken, bir yandan da oynaşıyoruz( zaten bez değiştirmemiz yarım saati buluyor:)) Küpemin biri çıktı kulağımdan, aldı, diğerini de istedi verdim;

- Aa şekerim ne güzelmiş küpelerin, dedim.

- Hıı, ben yeni agım (aldım) ,dedi.

Çok şaşırıyorum artık, inanılmaz da mutlu oluyorum.

Bir insan evladı böyle konuşmaya başlıyor demek ki. Aslında şaşılacak bir şey yok belki de ortada, bir çocuğun büyümesini bu kadar yakından görmediğimden sanırım.

22 yorum:

Çınar dedi ki...

"Emineee baba nerde" ayy çok tatlı oldu bu miniş yaa. Sabah sabah içim açıldı izlerken. Allah sağlıklı uzun ömür versin canım.

Sevgiler ikinize de

Burcu.. dedi ki...

"Rüyanın oyun hamurundan babası nerde" :)))))

Sakız da kendi ağzından büyük, çok komik çiğniyor :))

ELİF dedi ki...

Çınar, dün aklımdan geçtiniz biliyor musunuz:))

Burcucum napim ya Emine üst katta, anlasın diye diyorum ama o gelene kadar 10 kez sorduk:))

derya dedi ki...

ama çoooookkk tatlı bu rüya, yerimmmm onu:) annesi teşekkürler video için;)

bahriye-krm dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
bahriye-krm dedi ki...

nasıl da tatlı maşallah...saçları,güzel güzel çiğnediği sakızı,oyun hamuru,konuşması...
mutluluklar sizinle olsun bahriye

Işıl dedi ki...

NE ŞAŞIRIYOR İNSAN DEĞİLMİ? Bİ ANDA BU KELİMELERİ NE ZAMAN NERDEN ÖĞRENDİ DİYE

Mlke_Btkn dedi ki...

canlarımmmm nassınız bakem ;)

öpüyorumm sizi kocaaamann.

Adsız dedi ki...

bence çok çirkin :))

ELİF dedi ki...

Deryacığım, ne demek, sen yeter ki iste:))

Bahriyeciğim, sizinle de olsun, çok teşekkürler:))

Işıl sorma ya, bunların hızına yetişmek zor:))

iyiyiz guzum siz nassınız:))

Sana benzettiklerinde öyle demiyodun ama:))

NiLaY dedi ki...

bebekken hafızaya aldığı tüm kelimeleri yeri geldikçe söylüyorlar ya insan hayrete düşüyor :) maşallah diyorum :)

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

peki o "emine nerde" diye sorarkenki yüz ifadesini nasıl yemeli onun? naapmalı o kurabiye ağzını yaahu :))) ye, bitir.... Maşallah...

YENİ BİR HİKAYE BAŞLANGICI dedi ki...

'eminee nerde'' yerim senin o küçük ağzını ben seni zilli kurben olurum ay elif bune şeker şey ya vallaha o sakızınıda yesinler koptum ben ya .
maşallah maşallah sizi

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Annelik işde !
Yeni başdan yaşamı öğretiyor evlatlar bize..
Büyüyorlar ama bilmiyorlar ki biz de onlarla sil başdan yeniden büyüyoruz.

RABBİM " Rüya mızı " nazarlardan korusun.
Her gecen gün büyümesi ile birlikte yaşamın güzelliklerını de sunuyor bize.
Elif ! Tekrar Teşekkürler " Rüya " nı bizimle paylaşdıüın için..

Sevgiler..

Sibelbek dedi ki...

Elif, ben bu bücürü mıncıklamazsam rahat etmiiceeemmmmm!!!!

Krema Tadında dedi ki...

Emineeeee oyun hamurundan baba nerde :) çok tatlıııııı şirine

Sen Gelince dedi ki...

Elif buluşmayı yazarken Rüya'nın nasıl güzel konuştuğunu ve nasıl sakız çiğnediğini yazmayı unutmuşum... Ama böylece herkes kendi gözleriyle görmüş oldu:)

ELİF dedi ki...

Nilay, artık çok daha dikkatli olmamız gereken bir döneme girdik.

Burcu, zaten ben videodan sonra yedim onu:))

Hülyacığım, sakız da kocaman:))

Sibelim, gelmen lazım:))

Sevilciğim, ne tatlı yorumlar yazıyosun sen yaa:))

Krema, babasını oyun hamurundan yaptık biz:))

Özlemciğim, o gün de var mıydı sakız? Napcam ben bu sakız işini ya, hele memeden sonra iyice ister oldu, sanki sigarayı bıraktı:))

Eylm-Sdnz dedi ki...

Allahım o nasıl bi güzelliktir o nasıl bi sakız çiğnemedir bayıldım bayıldım ballı cimcimeye:)))

ELİF dedi ki...

ben de senin saçlarına bayıldım, bayılırım cesaretli kadınlara:)))

Deniz dedi ki...

Aman ya:)))) Sen daha çok video koy Elif

Zeynep'in Defne'si dedi ki...

Ay maşallah Rüya'ya :)) Bloğunuzu tesadüfen gördüm. Çok tatlı bi kızınız var, allah bağışlasın. Sakız çiğnemesine bittim :))