13 Nisan 2010 Salı

Şu - Ovak...


Hepimizin vardır çocukluğumuza ait bu konuşması;
- Küçükken sen suya .... diyordun...
Unutmayayım miniğimin suya ne dediğini, ilerde sorarsa:))
- ŞU...
Tamam onun söylerken ağzı yusyuvarlak, çok tatlı, çok öpülesi ammaa benimki kadar ilginç değil:))
- OVAK...:)))
*
Bir de bi Japon yorumcu hayranım var ki sorma gitsin, hergün yorum bırakıyorlar japonca mı? Çince mi? bilemedim ama çok sıkıldım...Hayır heyecanlanıyorum yorum gelmiş diye:)) bir bakıyorum hogolo şogolo, anlamıyorum kardeşim, ne okumam var ne yazmam, yapmasan bana yorum artık:))
*
Haftasonu İstanbula gideceğiz bu sefer, hatta babamı alıp Gelibolu' ya bırakacağız, hava da güzel olursa değmeyin keyfime...1 ay boyunca oturması yasak, ohhh yata yata gideriz artık...
*
Bu sene bahçe yapamıyoruz, zamanımız hiç yok işlerden, babam da rahatsızlığından dolayı yapamayacak. Organiklik hak getire bu sene...
Evin bahçesinde ufak bir yeri deşsem de domates, salatalık eksem ayıp olur mu:))?
Ya da çok güzel saksılar gördüm, onları mı verandaya doldursam?
Bu sene içimdeki sebze yetiştirme isteğini anlatamam....
Havalar da düzelirse neden olmasın???
Ama siz, yok ben uğraşamam böyle işlerle diyorsanız, şuraya uğrayın derim:))

10 yorum:

Mlke_Btkn dedi ki...

Organik deyince bende benden bahsediceksin sandım :(

füsfüs dedi ki...

kuzubebek blogunun sahibesi japonca biliyor, üniversitede çalışıyor, belki anlar o ne yazdığını
bahar hepimize bir bahçe coşkusu verdi sanırım:) yapabilsek keşke tchiboda bahçe aletleri varmış çocuklara bu hafta:))

Sibelbek dedi ki...

İstanbul mu dedin sen :D

Ovak süpermiş bayıldım, ilginç ve de güzel kişilik seni :))) Tibet'in su istemesi de ilginçti, hala izleyip izleyip gülüyorum :) Ben de dayıma Adit dermişim, ne alaka ama di mi? :)))

Mlke_Btkn dedi ki...

:)))
allah iyiyliğini versin, he şöyleee :)))

arkadaşlık ne günler içindir öyle demi?

salça için efenim sipariş maili atınız fütfenn ;)

Burcu.. dedi ki...

zoru başarmışın sen. ovak he :))

Sen Gelince dedi ki...

Ovak iyiymiş gerçekten... Baban için tekrar geçmiş olsun Elif'cim:) Yorumcu hayran süpermiş. Merak ettim bak ne diyor acaba???

derya dedi ki...

www.nazillisebzeleri.com biz çok sevdik bu da benden tavsiye;)

uğurlu gelecek dedi ki...

şu tamamda ovak ne olaki..:) saksı maksı sen dik içindeki sebze ekme dikme heyecanını bastır derim. bu arada çadıra bayıldım..:))

Deniz dedi ki...

kesin ovak başka bişeydir:))) kandırmışlar seni

Adsız dedi ki...

eski evimde, saksıda maydanoz, nane, minik domates biber yetiştiriyorddum :) olmaz deme çok güzel oluyor..