1 Nisan 2010 Perşembe

İnat sende, dert bende...

Çok didişiyoruz 2 gündür...Koskoca kadın, bacak kadar çocuğun kalbini kırmaya utanmıyosun di mi? Utanıyorum hem de çok...Özür dilemek kapatır mı kırılan kalbin çatlaklarını? Halletmez biliyorum..En azından tamir eder belki..Umarım kalıcı bir tamir olur da, tekrar bozulmaz...

Ben asıl bundan 10-15 yıl sonrasını merak ediyorum....
Bir de kaplumbağa, timsahtan başka yapacak birşey bulamadın mı? Daha kolay yapılası şeyler mesela.. Beceriksizliğini bu kadar belli etmeyecek şeyler...Bak kızım bu timsah dediğimde, hııı dedi en azından:))

10 yorum:

Ömer Tuna dedi ki...

yok yok çok güzeller hele kaplumbağaya bayıldım. Valla inat hepimizde diz boyu dert etme atlatıcaz inşallah

Güneş Akay dedi ki...

Çok başarılı olmuş :=)

Sibelbek dedi ki...

bundan 10-15 yıl sonrasını ben düşünmek istemiyorum :P
Neyseki Rüya yaptıklarını anlar gibi yapıp, senin kalbini kırmamış. Düşünceli kızım benim :)

Sen Gelince dedi ki...

Sen benim heppi börtdey şarkımla dalga geçmiştin di mi:) Şim di ben de senin şaheserlerinle dalga geçeyim de gör:)

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Timsah mı? :D aaahaaha... canım benim yaaa... ellerine sağlık, çok güzel olmuş valahi...

uğurlu gelecek dedi ki...

a aaa elif ben rüyacığın hasta olduğunu kaçırmışım yaaa.. çok üzüldüm ya geçmiş gitmiş şükür bir daha yaşamayın.
bu arada timsah berbat :))

Adsız dedi ki...

Bİ DEE
SİZİ ÇOK ÖZLEDİMMM
:(


HANDAN

Adsız dedi ki...

ALLAHIMMM
SÜPERSİNİZZ
BURDAN BİLE YETİŞEMİYORUM HIZINIZAA

HANDAN

Yelish dedi ki...

cok guzel yapmissin , ben ancak tirtil yapabiliyorum
didismeler basladi demek
daha bunun ergenlik cagi var , di mi ama ? :)

Seren dedi ki...

Elif'cim kaplumbağa pek şeker olmuş,ben de bir an evvel oyun hamurlarına bulanmak arzusundayım,bekleyemeyip kendim alıp aynasam mıııı :)