2 Nisan 2010 Cuma

-Tebrik ederim.-Hı?

Bu kuzucuklar her kelimeyi yeni öğrenirken, bizim onlarla didişmemiz normal mi?

Önceki 2 günkü performansım için kendimi tebrik ederim:))

Çok iyi aramız, çok seviyoruz birbirimizi:))

2 bebeğiyle dialog yapıyorum, o ağzı 5 karış açık, sırıtarak beni dinlemeye bayılıyor;

-Annen seni çok seviyormuş, diyor biri diğerine,

Benim kuzum kollarını taaa arkaya kadar açıyor...

*

Video geçen haftadan...

*

Dün akşam çiğbörek yedik, babaanne büyük'te..Eşimin babaannesine babaanne büyüg diyor...

*

Bugün bi bankadan ziyaretime geldiler, şöyle bir laf varmış;

Bir çocuk = çok cocuk

İki çocuk = ha var ha yok

Üç çocuk = hiç çocuk..

Olur mu öyle şey hiç:))

İnsanın aklını çelecekler birşey değil:))

13 yorum:

İkizBebek dedi ki...

atmışlar,inanma sen onlara, ama kardeş şart :)

Sibelbek dedi ki...

ben de tebrik ederim onu? hı dedirttirsene bana :)))

kardeş iyidir de... sen hazırsan :)

derya dedi ki...

:))) çok eğlencelisiniz siz yahu;)

Hilal dedi ki...

doğrusu ben de bir süredir bu sözü düşünmüyor değilim:))

Sen Gelince dedi ki...

Ben de tebrik ederim:) Bu arada bence de illa ki:)

Seren dedi ki...

Canım ben onu şöyle biliyorum bir bankacı olarak :) ''Bir çocuk hiç çocuk,iki çocuk çok çocuk ''Bizi bankada işe alırken bu deyimi çalıştırıyorlar,öyle çok çocuk yapıp iş veriminden düşmeyelim diye...

Güneş Akay dedi ki...

:=)) Çeldiler mi yoksa..

meltem dedi ki...

aklımı çelseler bi türlü çelmeseler bi türlü hem kardeş şart diyorum bi yandan içim el vermiyor bi yandan da nehir tahammül çıtamı her yükselttiğinde yok yok diyorum NAASLAAAAA:)))
allahım sen saplık ve uzun ömür ver kuzularımızaa....

füsfüs dedi ki...

o nasıl sözmüş öyle, ilahi:))

Mlke-Btkn dedi ki...

'hı' yani sanki 'pardon,anlayamadım'' der gibi bir ifade var yüzünde :)) yerim ben onu, bu arada yapbozun aynısından bizdede var yalayıp yuttular artık :)) reklamlardada konsantre olması ayrı bir durum, batıkan olsa yapmaz tv'ye odaklanırdı kesin ;)

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

yaaaa yiiicem ben bunun HII? deyişlerini :) aslında o kadar farkında kine söylendiğinin, tekrarlatmak istiyo. Bu arada sen meyillenmişsin hayatım, 2 çocuk: ha var ha yoksa 3 çocuğa doğru devam diyorum....

ayşegül dedi ki...

pazzle işi bitmiş,sıradaki :)

ayşegül dedi ki...

pazzle işi bitmiş,sıradaki :)