7 Nisan 2010 Çarşamba

Başımı kaşıyacak zamanım yok bu hafta, üstüne bir de bakıcımızın bitmek tükenmek bilmeyen işleri yüzünden erken çıkmak zorunda kalınca, hızlı bölünebilen tek hücreli organizmalar gibiydim. Sırtımda bir ton kambur, benle alakası olmayan ama benim sırtıma binmiş yükler...

Babam Pazartesi günü uzuun bir ameliyat geçirdi, uzaktan beklemek mi daha zor yoksa dibinde bekleyip öylece haber beklemek mi? O 5 saat boyunca insanın aklına neler neler geliyor da, ikide bir kendimi toparlamak zorunda kaldığımı bir ben bilirim.Sonuç; gayet iyi...

Rüyacığıma gelince; öksürüğe devam...Son azılardan bir tane patladı, iştahsızlık ve vücut direnç düşüklüğünün sebebi anlaşıldı.

Bu arada beni ve Rüya' yı çok mutlu eden jestler de olmadı değil, Sevgili Hülyacığım, Rüya' ya bir sürü hediye göndermiş, fotoğraflayamadım, zaten Rüya tokaları görür görmez hepsini başına taktırdı, gönlüne sağlık Hülyacığım...

Aslında yazacak, yapılmış o kadar şey var ki, ama bende derman yok, toparlanmam uzun sürmezse gelirim yoksa bir süre beni beklemeyin....

15 yorum:

Sibelbek dedi ki...

Yani bizi de merakta bıraktın. Çok geçmiş olsun, hem babana hem Rüya'ya. Uzun sürmesin, topla kendini bir an önce...

füsfüs dedi ki...

elifcim babana da rüyacığıma da çok geçmiş olsun. sen de kendine iyi bak bu dönemde tamam mı? öpüyorum canım

Bengü-www.pemberehber.com dedi ki...

Artık saçları var onun kuzen, ondan bu toka merakı. Minikn rüyanın saçı kadar saçım var benimde :) Kestirdim yeni. Sen hiç merak etme dayım turp gibi. Sen geldiğinde hiç ameliyat olmamış gibi bile gelebilir sana.

Burcu.. dedi ki...

hem babaya hem rüyaya geçmişler olsun.
ama sende kendine iyi bak, bir geçmiş olsun da sana dememiz gerekmesin sonra.

Unknown dedi ki...

Çok geçmiş olsun.

Emine dedi ki...

Elifcim çok geçmiş olsun babana sonucun iyi olmasına çok sevindim.Çok zordur eminim beklemek:( Ama dikkat et kendine,böyle durumlarda güçlü olmak düşüyor bize.Rüyacığıma da çok geçmiş olsun.Öksürük çok uzun sürüyor ya ben 1 yemek kaşığı keçi boynuzu pekmezi çok çok az toz zencefil ve tarçın karışımı yedirdim Gülceye günde 2 kez 1 tatlı kaşığı.İyi geldiğini düşünüyorum.Belki size de iyi gelir.Öptüm canım..

Adsız dedi ki...

daha dün aklımdan geçtiniz. nerede bu rüya gibi diye.. geçmiş olsun hepinize. arayı çok açmayın:)

Güneş Akay dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun.
Hediyelerini de güle güle kullan.

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

sen iyi ol da, biz bekleriz bitaneciğim.. Baban için çok sevindim, ee tabi son azıların hareketliliğine de :)) yoğunluğun için birşey diyemeyeceğim, sadece kolay gelsin.. SENİ SEVİYORUM....

Işıl dedi ki...

basını alıp kaçmak ıstedıgın oluyor degıl mı ?benım sık sık

elif ada dedi ki...

Babanın iyi olmasına çok sevindim Elif. Çok çok geçmiş olsun. Prensesi güzel saçlarından öp benim için

Tarkanın Annesi dedi ki...

Babanın durumunun iyi olmasına sevindim diğer şeylere o kadar takma boşver herşey olacağı kadar olsun amaaaan.

Deniz dedi ki...

geçmiş olsun canım

Yasemin Aktuğ dedi ki...

çok çok geçmiş olsun canım.
fazla uzun tutma arayı.

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun.. rüya fıstığını nda öpüyorum.. sana bol enerji için nutella öneriyorum.. veya starbucks'tan berliner... yeme de yanın da yat cinsinden.. sevgiler..