19 Nisan 2010 Pazartesi

2 gün.





Biz, Cuma akşamı pekte geç bir saatte çıktık yola, 12' de istanbuldaydık, uyumadı yol boyu, oturdu yanımda, hem de sen ben gibi, sorunsuz, büyük insan gibi.Varmamıza yarım saat kala uyudu, arabadan inerken köpek seslerinden uyandı, gözlerini açar açmaz "haov haov" dedi:))
Biraz oturduk, tekrar uyudu...

Pazar sabahı, sabahtan yola çıktık, Gelibolu' ya gittik, ön koltuğu arkaya kadar yatırdık, babam yattı, arkada ben, Rüya, annem pek bi mesut gittik, hiç sorun çıkarmadı..

Pazar akşam Gelibolu' dan Eskişehir' e dönüş yaptık...

Bu 2 gün boyunca konuşması iyice arttı, bu 2 gün boyunca o kadar yolculuğa rağmen hiç beni üzmedi, bu 2 gün boyunca çok mutlu oldu, bu 2 gün boyunca özlediklerini gördü...

Bu 2 günün ben hiç bitmesini istemedim...

*

Emziği bıraktırma kararı aldım, artık 2 yaşında oldu sayılır...Damak yapısı çok bozuldu çünkü...
Eğer çok büyük tepkiler vermezse başlıyoruz bugün...Öğlen uykusuna memesiz yatmış...

*

O işin peşinden, bez bıraktırma çalışmaları olacak, zaten bu benim kararım değil, daha çok onun kararı gibi:)) Havalar ısınır ısınmaz...

*

Fotoğrafları yarın koyacağım....

12 yorum:

füsfüs dedi ki...

hadi canım hayırlısı inşallah sorunsuzca halledersiniz emzik işini, yolculuk için de tebrikler rüyaya

Mlke_Btkn dedi ki...

Babanın iyi olmasına sevindimm canımcımm...
Emzik olayı bizi zorlayacak sanırım, beklemede ;)
Bez olayımızda şuan için beklemede ;)

bakalım kısmet belki birgün cesaretlenirimmm...:))

Sen Gelince dedi ki...

Elif'cim baban için iyi olmuştur kesin... Emzik için kolaylıklar diliyorum... Tuvalet için de karşılıklı dileriz artık:)

Burcu.. dedi ki...

Önemli adımlar atmışınız bu hafta hep.
2 günlük sürekli sorunsuz yolculuk için de bravo.

Yasemin Aktuğ dedi ki...

aferin Rüya'ya.
Emzik olayında başarılar Rüya'nın bu konuda da seni üzmeyeceğini tahmin ediyorum.

Ömer Tuna dedi ki...

ooo büyük gün demek emzikten ayırmak zor diyorlar hadi kolay gelsin

elif-kayra dedi ki...

geçmiş olsun,
inşallah emziğide,bezide çok sorun yaşamadan bırakırsınız..

elif-kayra dedi ki...

geçmiş olsun,
inşallah emziğide,bezide çok sorun yaşamadan bırakırsınız..

burcu dedi ki...

hep beraber popolara özgürlük haereketi başlatalım mı elif:)ben de bir cesaret,biraz enerji gelsin bana diye bekliyorum.

YENİ BİR HİKAYE BAŞLANGICI dedi ki...

ne mutlu arkadaşım sana 2 gün ama ne güzel geçmiş bak

ELİF dedi ki...

Füsunum, kurtulduk emzikten:))

Melikeciğim, hiç korkma çok kolaymış ben şaşırdım valla:))

Özlemciğim, başlasak mı tuvalet işine? ne dersin?

Burcu, Rüya bu hafta çok başarılar gösterdi sağolsun:)

Yaseminciğim tahminlerin doğru çıktı canım, çok sağol.

Esracığım, çok kolay oldu valla, hiç beklemiyordum bu kadar kolay olacağını.

Elifciğim, emziği hallettik te ben bezde de çok zorlanacağımızı sanmıyorum, çok sağol canım.

Burcu, ben varım, çok cesaretlendim:))

Hülyacığım, kutu gibi bi tatil oldu ama değdi.

Deniz dedi ki...

güzel kız :) emzikli de güzeldi annesi
ama aferin ona