15 Nisan 2010 Perşembe

Mastika...

Dün Babaannesinin çekmecesini açmış, ayakkabı boyalarıyla bir güzel kendini boyamış....
Makinam yanımda değildi...
Zaten babaannesi bana çaktırmadan yıkadı:))) (güya çakmadım)
Ama sağ yanağındaki siyah boya ele verdi herşeyi:))
*
-Göbeğini, elini, ağzını, bacağını, her yerini yerim, diyorum..
-Yook yemee, öp diyor....
Öperken yine de yiyorum ben:)))
*
Yumurtanın sarısını da yiyor artık.
*
17.diş iyice çıktı, kalan 3 diş kabarık, elleri yine ağızda dolaşıyor şu sıralar.
*
Bahçeye barfiks yaptırıyor babası onun için, sevecek eminim, çünkü koşu bandının kollarında sallanıyor..
*
Omuz silkmeyi öğrenmiş, yakında "bana ne bana ne" diye gezerse hiç şaşırmam...

11 yorum:

Mlke_Btkn dedi ki...

alayım kızımaaa bir kutuuu boya, boyasınn kendini boydaaaannn boyaaaaaaaaa :)))

oooo oo mastika mastikaaa ohh yandannn ;)

Sibelbek dedi ki...

ayyy, sizin bahçeniz de mi varrrr, ne kadar şanslısın Rüyacım sen, en büyük hayalim çocuğum evimizin bahçesinde oynasın :)
o bücürü her haliyle ben de yerim ama annesi, söyle ona sakın yiyicem seni dediğimde "bana ne" demesin :)))

burcu dedi ki...

ben de boncuk gözlerinden yerim ama:)

Adsız dedi ki...

süper..hemde ayakkabı boyası ile :) öpüyorum fıstığı..

Sen Gelince dedi ki...

Bekleyin az kaldı, öpmeyi bırak ısıracam onu ben:)

Elif'cim bu arada Tchibo'da bu hafta çocuk bahçe seti var. Çok güzel... Ben alamadım kullanacak yerimiz olmadığı için ama sen bir bak:)

Burcu.. dedi ki...

Dün birinden duydum ki bebek severken yerim ben seni denmezmiş, korkarlarmış.
Eee dedim, ben sadece yerim seni demiyorum gerçekten de yiyorum elini, ayağını nolacak şimdi :)))
Komik geldi bana..

Postunu okuyunca kalıma geldi birden.

iPeK dedi ki...

Maşallah prensesine:) bu arada fotoğraflarına bayıldım,hangi foto mak.acaba,çok net çıkmış her detay ? sevgiler

azra dedi ki...

eheheh bak şu cimcimeye. yirim onu:) maşallah.

Güneş Akay dedi ki...

Babanneler çabuk ele veriyor :=)

Begümde cık cık yapmayı öğrenmiş :=)

Bu kızlar büyüdükçe daha bir mutlu ediyor :=)

Deniz dedi ki...

ay daha bana ne diye dolaşmıyorsa şanslısın...

ayşegül dedi ki...

ayakkabı boyası ha :)) benimkilerde kolaydaydı yarın ilk iş kaldırayım onları ulaşılamayacak biyerlere:)
tatlı rüyayı öpüyoruz duruyla...