14 Nisan 2010 Çarşamba

O hazır da, anası tembel napsın..



Dün eve gidince, üstümü değiştirirken her zaman ki gibi zorla bezini çıkarttırdı, çıkardım, her zaman ki gibi oturdu lazımlığına, ben her zaman ki gibi hiç ihtimal vermedim çişini yapacağına..Bir baktım lazımlığının içindeki suyla oynuyor, lazımlığın zemini sarı olduğu için anlamadım, Emine' ye sordum, sen buraya su mu koydun? dedim, Yoo, hayır koymadım, kuruydu otururken dedi. İnanamadım, lavaboya döktüm evet evet sapsarıydı:)))
Aylardır, ben ne zaman klozete otursam o da benim yanımda lazımlığına otururdu ama hiç yapmazdı çişini...

Ne şaşalı tebrikler, ne öpücükler, ne aferinler aldı benden....

Sonra takmadım bezini, yaklaşık yarım saat sonra koşa koşa pijaması ıslak bir biçimde yanıma geldi:)))

Ahhh annem, sen benle 2 gün uğraşsan ben bu işi çözeceğim de, sen de iş yok dese bana, haklı..
Ama şekerim, ben havaların ısınmasını bekliyorum, tembellikten değil desem inanır mı?:)))

Çişiyle oynadı ya, banyo yapmak için miydi ki?

18 yorum:

Mlke_Btkn dedi ki...

aman allahım o nasıl bir tip bayıldım bayıllldımmm favori resmim bu benim bundan sonra :))))
en alttaki;)

Unknown dedi ki...

Al benden de o kadar, bizimki yapıyor lazımlığa, ama ben de yaz olsun diye bekliyorum. Çok mu tembeliz :))

Ömer Tuna dedi ki...

bayıldım bayıldım bayıldım. Çok ama çok yakışmış o beyaz örtü ona.. Ya kız annesi olmak başka kesinlikle:))
Bayıldığım başka konuda evin çok güzel yaa:)))

Hilal dedi ki...

aferin ona, bu işi yakın zamanda çözer benden söylemesi:))

YENİ BİR HİKAYE BAŞLANGICI dedi ki...

aman tanrım o ne güzelliktir allah maşallah kızıma maşallah

chunlibeauty dedi ki...

oy maşallahh!! yerim onuu

Güneş Akay dedi ki...

Evet evet, bizim tembelliğimiz :=)

Elif sen Nurturia'da neden yoksun ?

derya dedi ki...

ama yerim ben onu:)

istanbul a geldiğinizde ne tarafta olacaksınız belki yollarımız kesişir;)

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Elif bu ne hız yavrucuğum? hep bir adım önde olmak zorunda mısınız? biz lazımlığıyla bile tanıştıramadık henüz :/ siz bu gidişle önümüzdeki ay okuma-yazma işini halledersiniz :)))) severim ben onun şirinliğini (Maşallaaah kuzuma)

azra dedi ki...

maşallah. bir aferin de bizden:)

Sibelbek dedi ki...

ne tembeli beee!!! benimki 3 yaşına girdi girecek daha tık yok :(((((

Burcu.. dedi ki...

Rüya, Defne.. Bu kızlar benim ahlakımı bozuyor, kız bebesi istiyorum ben de :))
Bayıldım, maşallah ona.
Bu arada sarı suyla oynuyordu derken :)) Bayağı eğlenmiş anlaşılan. İyiki sadece çişi gelmiş de onunla oynamış :))

Bengü dedi ki...

Tipini yediğimin evladı bu yaaa :) Pek yakışmış tülbenti başına. Lazımlığın üzerindeki bakışta süper hani :))

Adsız dedi ki...

offf bizde aynı durumdayız.. üşengeçlik de var bende..

Işıl dedi ki...

ARTIK VAKTİ TABİİ...
BİZİM CADIDA YAPINCA HABER VERİYOO

Adsız dedi ki...

Ne tatlı fotolar öyle..Mis kokulu kız..

Yasemin Aktuğ dedi ki...

amanın ne güzel tebrikler. darısı başımıza inşallah. son fotolar çok güzel bayıldım

ELİF dedi ki...

Melikeciğim, ah bir de objektife baktırabilseyim, işi vardı hanfendinin:))

Bahar, yok yok yazı bekliyoruz biz:))

Esracığım, yap bi kız sen de:)) Evimi beğendiğin için de teşekkür ederim.

Hilalciğim, umarım:))

Hülyacığım, güzel kızlarımız maşallah:))

Chunli, yeme öp derdi sana:))

Deryacığım, sanırım fazla kalamayacağım babamı Geliboluya bırakmam lazım.

Güneş, evet yaaa ben neden yokum, Zeynepte sordu dün, geliyorum yakında, beni bekleyin anacım..

Burcum, okuyo ki zaten:))bıdıbıdıbıdı...

Azracık, teşekkür ederiz:))

Sibelciğim, erkekler geç öğreniyormuş, zaten sen de tembelsin:))

Burcu vallahi he, allahtan sadece çiş yaptı, ama yapın kuzum siz de birer kız:))

Bengücüğüm, tülbentsiz banyo çıkışı düşünemiyoruz biz:)

Esracığım, al benden de o kadar.

Işılcığım, daha vakti olmasın lütfen, hele bi 2 yaşını görseydik:))

Fatmacğım, çok güzel kokuyorlar annelerine bu yavrucaklar:))