26 Nisan 2010 Pazartesi

3 gün daha uzasaydı bu tatil, ben işi bırakırdım:)))

Şimdi siz bana " aa kadına bak, sadece kendi kızını çekmiş, onun fotoğraflarını koymuş" diyebilirsiniz ama öyle değil işte, benim makinem eşimle birlikte yurt dışına çıktığı için ben tek kare bile çekemedim, sağolsun Özlem mail attı bana fotoları ama o da sadece Rüya' nın fotolarını göndermiş:)))Çok sakin geçti o günümüz, koşmadık peşlerinde, takıldılar kafalarına göre, parkta çok sakindi onlar gibi....

Daha önce Özlem' le kısa süreli olarak görüşmüştük, çocuksuz:)) Ama bu sefer daha uzun görüşmemiz sayesinde onun ne kadar olgun, iyi yürekli bir insan olduğunu anladım...

Buluştuğumuzda Rüya arabada uyuyordu, ben de Nilsuyu kucağıma aldım, ama annesi uyardı:)) Rüyayı taşımaya alışık olduğumdan, Nilsu bana biraz ağır geldi, maaşallah taş gibi:)) Nilsu canayakın, güleryüzlü, sevgi dolu bir çocuk... Aynı zamanda çok da şık:))


Rüyacık elele dolaşmaktan hoşlanan, sarılmayı, öpmeyi seven bir çocuk, henüz birlikte oynamayı bilmiyorlar, kumlarla ayrı ayrı oynaştılar ama tahteravallinin iki ucunda oturdular...

Nilsu kestanesini paylaştı Rüya' yla..


Bense, tekrar gelmeleri ve en kısa zamanda tekrar görüşmeyi can-ı gönülden diliyorum..

Özlemciğim, ne olur dert etme kendine çocuk bunlar 1,
2.si kendimi de koymadan edemedim:))
Cuma günü de parktaydı Rüya, Emine götürdü, ben de 5 dakika kuaföre uğradım, salıncak sırası beklerken, beklemeliyiz demiş Emine; Rüya ise "beklememmm" diye bağırmış, parktakiler kopmuş gülmekten, şimdi şımarık şımarık "beklemem" deyip duruyor:))
3 günlük tatilin bitmesini hiç istemedim, eşimin yurtdışında olması dolayısıyla yalnız kaldık kızımla, gerçi çok gezdik, geç girdik eve, ama geceleri 2 kişi olmak yine de değişik hissettiriyor insana, neyse ki çabuk döndü....

18 yorum:

Sen Gelince dedi ki...

Teşekkür ederim Elif'cim bak kızardım ben şimdi:) Blogta da yazdığım gibi Rüya'yı çekmekten Nilsu'ya sıra gelmemiş hiç... Hep detay çekmişim bizim kızı da:) Bir tane foto vardı onu da koydum zaten bloğa:) Bu kez sıra sizde:) Buraya da bekleriz:) Öpüyoruz sizi:)

Işıl dedi ki...

BENDE AYNI ŞEYİ SÖYLEYİP DURDUM AHH CALISMAK AHH

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

ah, nasıl da güzel çıkmış her fotoda :) baka baka doyamadım desem...!

Burcu.. dedi ki...

ne güzel oynamış kuzular, çok güzel ikisi de :)

Krema Tadında dedi ki...

iki şirine ne güzel oynamışlar

YENİ BİR HİKAYE BAŞLANGICI dedi ki...

bu ne güzellik ne mutlu ne güzel çok şirin ikiside belli ki hoş vakit geçirilmiş .
İnsanın işe dönesi olmasada mecbur döndük işte elif kuzulardan ayrıldık bugün :( kendinize iyi bk sevgiyle kalın .

Deniz dedi ki...

Ayyyyy ikisi bir arada, harikaymış :)

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Şirincik !
RABBİM nazarlardan esirgesin her ikisi de çok tatlı..
Ne güzel dir kelimelere sığmaz evlatla geçirilen güzel bir gün...

derya dedi ki...

gittikçe çok güzelleşiyo rüya maşallah annesine ve kızına;)

Sibelbek dedi ki...

çok özendim amaaa :( neyse, Allah'tan ümit kesilmez di mi ama? :)))

bahriye-krm dedi ki...

ikisi de çok tatlı maşallah...Rüya'ya sevgiler...

zeynep dedi ki...

Aaaa şuna bak!
Hep kendi kızının fotoğraflarını çekmiş:=P

Güneş Akay dedi ki...

İkisi bir arada çok güzel :=))

balböcükleri dedi ki...

kızlar çok mutlu.rüya iyice büyümüş.tam yemelik

balböcükleri dedi ki...

ya elif alemsin yorumunu görmedim yoksa cvp yazmammı:))neyse yazdım şimdi

Işıl dedi ki...

umarım seninki gibi kolay olur dün gece sakin geçti ama...

füsfüs dedi ki...

çok güzeller, çok tatlılar. ne güzel buluşmuşsunuz yaa

meltem dedi ki...

ne kadar güzel maşallah!
boncuk gözlüm...