14 Eylül 2010 Salı

Mallorca tatili...Enerji geri dönüşümlü...

Giderdik, gidemezdik, yok vizeler yetişmedi, yok Rüya' ya pasaporttu derken, 1 hafta tüm gövdemi, bedenimi, ruhumu dinlendiren bu tatil...
Çok fazla foto var, 500' e yakın...
Çok fazla söze gerek yok...
Ben susayım fotoğraflar konuşsun:))

Şu yukarda oturan şirin kız var ya,
Hiç sorun çıkarmayan, bizimle birlikte aynı tempoya uyan prensesim,
onunla, bir turist rehberinin peşinden koşularak yapılan turlu tatillere bile katılabilirim,
hiç eziyet etmez, aynı koşuşturmaya uyar eminim.
Unutulacak bir tatil onun için, 2.2 yaşındaki ilk yurtdışı seyahatini yaptı, fotolar daha çok onun için aslında, ona hatıra olsun diye...


25 yorum:

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

ahhh ne iyi ettiniz de gittiniz :) keşke bi de haber verseydiniz (o kadar panik yapmazdım :)) neyse seni de o pıtırcığı da çok özlemişim... Fotoğraflar nasıl iyi geldi bilsen.. Sevgiyle kucaklıyorum tatlım

Burcu.. dedi ki...

Tüm fotolar süper. Enerji depolamışsınız.

Özellikle bayıldığım fotolar...
2 fotoda yan pusetteki kızın sana bakışı feci. Çocuğu cimdirdin mi naptın :))
3.fotoda siyahi bebeyle Rüya'nın birbirlerine başka dünyadan gelmişler gibi bakışları süperrr. Aaa bu da ne der gibi :)
Ve son 2 foto kesinlikle bir tatil sitesinin reklam fotoları gibi. Çok profesyonel görünüyor.

www.pemberehber.com dedi ki...

Şükür kavuşturanaaaaaaaaaaaa :) Ohh ne güzel gezmişsiniz siz öyle. Yeriiiiiim o uslu kızını senin. Ah İspanya'nın güzel adaları.

derya dedi ki...

çooooooook güzelmiş eline sağlık, rüyayı çooook öperim:)

füsfüs dedi ki...

hoşgeldiniz:) elifcim çok özewldik cidden. harika bir tatil olmuş.

ELİF dedi ki...

Burcum, son anda oluverdi herşey,perşembe günü vizelerimiz çıktı, cuma bilet aldık,c.tesi yola çıktık, söz arkadaşım bir daha haber vercem:))

Burcucuğum, o cimcimeyi cimcirmedim ama onlar 1 hafta boyunca Rüyayla kavga etti:)Son fotoları da ben çektim, ehe ehe:))

Kuzenciğim, hoşbulduk, çok özledim seni ben yaw..

Deryacığım, öperim yerine:))

Burcu dedi ki...

Fotolar süper Elif, aferim Rüyaya da, uslu uslu keyifle gezip gelmiş.. Ben bilmiyordum Mallorcaya gideceğinizi, malum daha yurt dışına gitmeden 2 ay öncesinden gideceğini ilan edip, döndükten sonraki 3 ayda da sürekli gitmiş olduğunu yazanlar olunca, moda bu sanmıştım :))

elif ada dedi ki...

Voaaoow. Fotoğraflar muhteşem, anne muhteşem kızı en bir muhteşem. Ne diyeyim süpersiniz

NALAN dedi ki...

fotolarda sizde süper görünüyorsunuz çok güzel olmuş çok..

Deniz dedi ki...

açmadan az önce bu kız niye hiç yazmıyo, döndü de diyordum:)))
Aferin uslu rüya kıza:) Fotoğraflara bayıldım, salıncak da ne güzelmiş öyle...

Benim kızım da bayılır gezme olsun da.
Tek korkum uykusu gelince çekilmez oluyor...

Yasemin Aktuğ dedi ki...

Süperrr diyecek başka bişey bulamıyorum. analı kızlı yakmış kavurmuşsunuz ortalığı.

NiLaY dedi ki...

canım pozitif enerjiniz valla fotoğraflardan fırlayıp bana geldi :) çok iyi yapmışsınız bu tatille, uslu prensese de kocaman bir aferin benden :)

aysencifci dedi ki...

Elif'cim HARİKA bir tatil olmuş belli fotolardan. Rüya hakikaten rüya gibi, uslu kız:)) Artık şeytanın bacağını kırdınız bence zırt pırt gezmelere gidin hep birlikte. Hoşgeldiniz.

elfeyp dedi ki...

Süper yaa!! Bundan sonra daha enercik postlar bekliyoruz, böyle tatilden sonra :)
Öptük çok çok..

uğurlu gelecek dedi ki...

ohhhh ne güzel olmuş.. bol bol resim yazı bekliyoruz..özledik

Işıl dedi ki...

fotograflar harıka

burcu dedi ki...

rüya çok büyümüş.harika geçmiş tatil,bayıldım fotoğraflara..

bahriye-krm dedi ki...

beklenen resimler geldi...çok güzel bir tatil olmuştur eminim...rüya'nın problem çıkarmaması da işin en iyi kısmı sanırım....son 2 foto'ya ayrıca bayıldım...rüya tatlısını kocaman öpüyorum :))

zeynep dedi ki...

vizelerin yetişmesine çok sevindim biliyorsun:=))

bir dahakine de sözün var, yine biliyorsun:=))

mallorca'yı falan bilmem de bence sen o 2. fotoda süper görünüyorsun elifçim:=))

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Son fotografa bayildim:) Masallah.

ELİF dedi ki...

Burcucuğum, buraya yazarken bile tereddüt ettim ben:)

Umurcuğum, çok naziksin şekerim:)

Nalancığım, sağolasın canım..

Denizciğim, aynı sorun hafifte olsa bizde de var, bi ağlama hali oluyor uykusu gelince, sinirli oluyor bana karşı, çok suyuna gidiyorum, bildiğin gibi değil:))

Yaseminciğim, yok be şekerim, ne yakıp kavuranlar vardı:))

Nilay, kocaman bir teşekkür de bizden:))

Ayşenim, çok özledim ben seni yaaa...

Elifciğim, umarım umarım...

Uğurlu gelecek, umarım vaktim ve enerjim olur artık:))

Işılcığım, teşekkürler.

Burcum, beğendiğine sevindim..

Bahriyeciğim, o son 2 fotoğraf profesyonel ellerden çıktı; benden:))hahah:)

Zeynepciğim, gidelim valla, beğenmene de çok sevindim beni:)

Düş bahçesi, kıskancam valla, beni böyle çeken yok:))

Sibelbek dedi ki...

ne güzel bir hatunsun sen öyle yahuuu!!!
niye beni de götürmedin????

ELİF dedi ki...

Füsunum, ben de çok özledim, artık daha sık yazmaya çalışacağım..

Burcu Çalışkan dedi ki...

süper fotograflarla keyifli bir tatil postu olmuş ne güzel :))

Defne dedi ki...

Tatilin hoşluğu çekilmiş fotoğraflardan belli. Keyifle çekmişsin hepsini...

Hoşgeldiniz!