30 Eylül 2010 Perşembe

Gök gürültüsünden hallice...

1 kere sadece 1 kere, arkası gelmemiş çiş müjdecisinin...
Dün okuldan almaya gittim, arabaya bindik, ben sürekli bi iltifat eden halindeyim,
 "ah benim kızım öğretmenine çişim geldi demişte, ah benim kızım büyümüşte, ah benim kızım ne ister bugün benden de" vs.vs.
Gel gör ki bizimki ne beni duyuyor, ne sevecenliğimi...
Bir mızmızlık, bi gıcıklık takınmış üstüne çıkmış okuldan adeta...
Hava karanlıkken birden şalterler atar da her yer zifiri olur ya, öyle attı şalterlerim birdenbire....Karardım aniden...
Gürledim elimde olmadan...
Eve kadar sustuk, konuşmadık...


Tam oturup dinlenecekken, arkandaki sandalyenin altından çekilmesi gibi birşey annelik bazen....

12 yorum:

Sen Gelince dedi ki...

Evet tam da öyle bir şey...

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

ELİF !
İşin zor !
Yorumladığım kadarı ile Rüya mız da inatcılık da hakim hani dediğim dedik türden..( Yanılıyormuyum acaba ! )
Zaman bağlı bu " çiş " olayı benim kisi koca kız olduğu halde halen geceleri çiş olayına hakim değiliz bazen işine gelmediğin de de koyveriyor gidiyor.
Sabretmek lazım da ne hikmetse bu sabır da her daim " annelere " düşüyor.
Ahh ahh annelik sen nelere kadirsin !

Zaman la aşacağınız bir olay o tatlı canını sıkma bakayım !
Rüya nın gözlerinin içine bak işde ! orda saklı anneliğin tılsımı !

RABBİM Nazarlardan esirgesin cümle evladı..

Sevgiler..

Sibelbek dedi ki...

ne güzel bir tespit o öyle! gerçekten bazen annelik tam da böyle!!!

Işıl dedi ki...

Tam oturup dinlenecekken, arkandaki sandalyenin altından çekilmesi gibi birşey annelik bazen.... BAYILDIM BU TABİRE BEN YAAA

Çınar dedi ki...

Tam oturup dinlenecekken, arkandaki sandalyenin altından çekilmesi gibi birşey annelik bazen....

Aynen öyle hem de her yaşta...

Öptüm ikinizi de

Yelish dedi ki...

vallahi aynen oyle bir sey !
Bizim de olmuyor mu oyle anlarimiz , neler yasiyorlar kimbilir kafalarinda,nelere takiliyorlar.
Yorgunmus,ustune gelinsin istememis belli ki annesi :)

Eylm-Sdnz dedi ki...

çok koyuyor banada:)))

aysencifci dedi ki...

Ulen, buldun sessiz, sakin çocuğu, es gürle bakalım!:)D
Sen ver onu bana bakem! Ben bakarım o kuzuya!:)D
Sana haftada 2 doz İdil vereyim de dimağın şaşsın, memleketten kaç:)D
Şaka bir yana insanız be Elif'im. Zaman zaman şalter de atacak, fırtına da kopacak. Çocuklar genelde sınırları öğrenmek için bizi zorluyorlar, elbet bizde onlara sınırlarını çizeceğiz.
Öpüyorum o güzeller güzelini ve güzeller güzeli annesini.

Mutluanne dedi ki...

Gerçekten öyle zaten,o yüzden zor ya
sevgiler

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Sandalye çekiliyor, düşüyorsun da ya sonraki vicdan azabı ile karışık derin pişmanlık, uyuduysa uyandırıp özür dileyesin gelme hali ... En acısı da sonrası aslında... Yani ışıklar geldiğindeki halin...

Sevgiler,

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

çabuk geçer senin gürlemelerin ama etkilidir bilirim :)) hava hep güneşli olacak değil ya?!
sandalye altından çekildiğinde, kendi düşmene bile gülebeilmelt,r bazen annelik :)) ve sen düşer düşmez elinden ilk tutacak olan o çakmak gözlü kızını da öpüyorum.... sevgiyle

Burcu.. dedi ki...

Nerdesin Elifff :)

Soben var bende:)