29 Eylül 2010 Çarşamba

Sapanca girişini kaçırdım, geri döndüm buldum:))

 Severim ben öyle dolu dolu geçen haftasonlarını, bugün ne yapsam acaba diye düşünmeden, 2 günün programının daha haftalar öncesinden belli olmasını...Perşembe günü annemle babam geldi, Cuma günü Rüyacık okula gitmedi, anneannesinin ve dedesinin tadını çıkardı, biz de akşamında hala kışa direnen bahçemizde mangal keyfi yaptık..
Cumartesi Mirza' nın doğumgünü - Tatar ismidir - :) Eşim gelip Rüyayı gezdircem diye alıp götürmez mi:)) Çocuk doğumgününde eğlendim arkadaşlarımla açıkçası:))

Mirza' nın doğumgünü gündüzdü, akşamına da babasının doğumgünü vardı, eee hazır annemler de gelmiş, kaçar mı?:)) Eğlendik tabi:))

Haftalar öncesinden demiştim ya, söz vermiştim Pazar günü Sapanca buluşmasına gideceğime, annemleri otobüse bindirdim, 15 dk.içinde karar verip hazırlandık Rüyayla ikimiz, 3 saatlik uykuyla çıktım yollara...


 Giderken iyiydi...O lanet olası mide ağrısı ve bağırsak bozulması olmasaydı eğer herşey daha mükemmel olacaktı....Ama iyi ki gitmişim....En sevdiklerimi gördüm...
Burcum, çokta özlemişim, iyi ki gaza getirdin de geldim:))

Burcum, bak Irmağı da getir bir daha ki sefere çünkü onu da seni sevdiğim kadar çok seveceğim eminim...

Sibelim, ne hissettim biliyor musun? Biz sanki senle yıllardır dostuz, arada bir buluşuruz, seni ömrümde 500 defa görmüşte bu 501. buluşmamız gibi...Seni ilk defa gördüm ama bunu 501'e tamamlayacağım, emin ol:))
Çok sevdim ikimizi:))

Ve Füsun, ne tatlısın sen ki:))
Burcu(ayaz), Güneş ve herkes, çok sevdim hepinizi....

Peki dönüş yolu mu? Devamı burda....

6 yorum:

füsfüs dedi ki...

ne çok burcu vardı değil mi? sen daha tatlısın ama:)

NiLaY dedi ki...

harikasınız hepiniz :)

Sibelbek dedi ki...

o 501in arası çok uzamasın istiyorum ben :)

Sen Gelince dedi ki...

Bence herkes harika görünüyor buradan:) Hastalık da tam gününü bulmuş ama:(

Burcu.. dedi ki...

İyi ki geldin Elif yaa, iyi ki. Gerçekten de Burcu popülasyon vardı o masada :))

Mlke_Btkn dedi ki...

ühü :(((