15 Eylül 2010 Çarşamba

Bi çorba nefretliği, bir de uyumaya karşı alerji baş göstermiş durumda..
Çorbanın her türlüsünden nefret eder durumda; birisi zorla çorba mı soktu burnuna bilmem:)
Uyumak istememesinin sebebini biliyorum ama:) Kreşe başlamadan önce kaldırmıştık ya öğlen uykusunu, eee şimdi kime geçer kaprisi, uyutuluyor tabi tıpış tıpış...
"Ben uyumijam" diyor, ama sürekli:))
"Sen uyuma kızım, dinlen biraz" diyorum:)

Haa unutmadan yazayım;
Öğretmenine "Şeni şeviyoyum" diyomuş..
Kadın mest:)
Tatilde rejim olmaz mantığında olanlardanım ben, ama insafın kurusun arkadaş, yemenin de küpüne girilmez ki, hadi ver şimdi bakalım bir haftada aldığın ve öncesinden de ilave olan kiloları...
Ahh açlıktan ağrıyan şu baş ağrısı da olmasa:))

5 yorum:

Sibelbek dedi ki...

Geçiyo o baş ağrıları geçiyoooo!!!

derya dedi ki...

ya sadece yemeyerek mi kilo veriyosun elif!!!

banada desin şenişeviyoyum;)

bahriye-krm dedi ki...

böyle bir güzelliğin ''şeni şeviyorum'' demesi herkesi mest eder...bende duymak isterdim...
ah o baş ağrıları...inşallah çabuk geçer...nedeni gerçekten açlıksa boşuna... çünkü anne kız çok güzelsiniz ...
uyumayı bizde hiç sevmiyoruz...gece-gündüz hep bi problem...

www.pemberehber.com dedi ki...

Bak cancağızım, zaten etin budun kalmamış erimiş bitmişsin :) Bana hala kiloluyum deme. Fotoğraflar şahit. Bu aralar beni görmen lazım. 2 aylık ev istirahatinin göstergesi tartıda :))

ELİF dedi ki...

Kuzucum geçti mi senin nihayet...

Deryacığım akşam yemeği yemiyorum:)

Bahriyeciğim, bi göbek var ki spor yapmadan erimez:) ben de inatla spor yapmaz:))

Bengüm, yok kız öyle değil, fotoğraflarda çok fotojenik çıkıyorum, sorun bu:))