17 Eylül 2010 Cuma

Tuvalet eğitimi gerekliliği:))

2 aile gittik tatile, kızları Rüya' dan 4 ay büyük..
Bizimkiler deniz kenarında çocuk havuzu doldurdular, gözümüzün önünde olsunlar ve de oyalansınlar diye...
Rüya aynen fotoğraftaki gibi oynarken, ben ve arkadaşım Serkan hemen Rüya' nın yanında oturuyoruz, aramızdaki diyalog şu şekilde;

Serkan; -Rüya' ya bak, çişini yaptı, suyu nasıl bulandırdı :))
Elif; -Serkan! Bence o hiç çişe benzemiyor:)) Daha büyüğü:))
Ve ben fırlayarak yerimden kalktım ama iş işten geçmişti:)

Daha sonra o havuzu ve çıkan maddeleri temizlemek için eşim ve ben en az 45 dk.uğraştık, etrafa çaktırmamaya çalışmakta cabası:)
Temizleme işlemi tamamlanınca hızla uzaklaşıldı:))

Galiba tuvalet eğitimine artık başlamam lazım:))

3 yorum:

NiLaY dedi ki...

canım prensesden gelen sinyallere göre karar ver eğitime başlayıp başlamayacağına çünkü ben bu yaz aa yeter artık bak 25 aylık oldu öğretelim dedim ama maalesef Nil hiç hazır olmadığı için sonunda yine beze geri döndük.. tuvalet eğitimi gerçekten çok kilit bir aşamaymış ve maalesef ki çoğu annenin yazdığı gibi öyle kolay öğrenilmiyor.. kolaylıklar diliyorum :)

anne kaleminden dedi ki...

bizim de tuvalet eğitimimiz tatil dönemine denk geldi. palamutları düşürmeden, kimseye göstermeden ortadan kaldırmak için epeyce bir ter döktüm ben de :) tuvalet eğitimi çocuğa göre çok farklılık gösteriyor. kolaylık diliyorum...

Mia dedi ki...

Merhabalar blogunuzu uzun zamandir okuyorum.COk sirin kizinniz var.Egitime gelince benim kizim 1yas.3 aylik.1 yas 1 ayindan kendisi gelip soyler.Amma BEN ginede gunde 2 kez bez deysirim.Sabah uyandiginda ve gece Bence daha erken ogretmeniz gerekirdi.
kolayliklAR diliyorum..