24 Eylül 2010 Cuma

Kale neticede kumdan da olsa....

4.gün bugün...Bazen iyiyim, gayretli, bazen sinirli ama sabırlı...Kimseyle konuşmamak lazım birşeye başladıysan, yalnızca kendinle konuşmalısın en başta nasıl kararı tek başına verdiysen...Öğrenecek, eninde sonunda öğrenecek, yeter ki kalbi kırılmasın...Geri adım atmak yok, o bez çıktı bir kere, bir daha takmak yok.....

Okula gitmedi bugün, anneannesi ve dedesi geldiler çünkü, nasıl şımarık, nasıl mutlu anlatamam...Oturma odasının koltuğunu tükenmez kalemle berbat bir şekilde çizdiği haberi geldi az önce...Sesimin volümü düşse de kızmadım, niye kızamıyorum acaba?

Kumdan kaleler demişken:) Tuğbacığım senin için olsun bu fotoğraf, bu şarkı da :))

Hiçbirşeyiniz kumdan kaleler gibi kolay dağılmasın dileklerimle iyi haftasonları.....

Foto: Mallorca sahillerinden, cep telefonuma takılanlardan...

13 yorum:

uğurlu gelecek dedi ki...

bence geri dönme.. yolu yarılamışsınız. darısı başımıza..

anne kaleminden dedi ki...

tuvalet eğitimi için 2 haftayı gözden çıkarmak lazım, olacaktır devam :)

ELİF dedi ki...

2 hafta mı? bunu duymak nasıl iyi geldi şu an bi bilsen:))

Bilges dedi ki...

BENİM ARKADASIM 2 AY ELİNDE LAZIMLIKLA GEZDİ ELİF.. ALISVERİS MERKEZİNE BİLE GOTURDUM DEDİ :)))

VAZGECME...

bahriye-krm dedi ki...

kerem 1,5 yaşında attı bezi...uyku saati dışında hiç bez takmadım...tam 1 yıl böyle devam etti...bu yaz başı tamamen bırakalım dedim ve uyku saatlerinde de takmadım...bu işte kararlı olmak çok önemli...gece çok kazalar yaşadık...halada yaşıyoruz ama mutlaka sürekli kuru uyanacağı sabahlar gelecek diye bekliyorum...sabırla...
demek istediğim canım rüya da istekli olursa gece ve gündüzü aynı anda hallet...
nihan'a bende katılıyorum 2-3 hafta da mutlaka yoluna girer...

ELİF dedi ki...

Ay valla güç veriyosunuz yaa, yoksa ben çok moralsizim 4 gündür:( Çok sabırsızım, hemen olsun istiyorum galiba:((

Burcu dedi ki...

Elif madem başladın devam ettir. Bu senin için de bir sabır testi olacak ama sonrasında o rahatlığa o kadar sevineceksin ve alışacaksın ki, marketlerde bez bölümünü her geçişte kendinle ve çocuğunla guru duyacaksın.. Nasıl gaz ama?? :))

Sibelbek dedi ki...

Başaracak benim kızım, bak görürsün :)

NALAN dedi ki...

geri dönmek yok be olayı bitmiştir artık...bak bir haftaya kadar nasıl herşey yoluna girecek rüyacık anne çişim var diye koşacak ..

Sen Gelince dedi ki...

Ben söyleyeceklerimi söyledim, ha gayret:)

Mutluanne dedi ki...

Kararlı olmak en doğrusu Allah yardımcınız olsun,sakın vaz geçmeyin
sevgiler

Bengü dedi ki...

Kolaygelsin kuzenciğim, durmak yok devam. O miniğin de poposundan öperim :) Merak etme 1-2 haftaya bile kalmaz bu iş tamam. Müjdeli haberi buradan duyur bize. Öptüm

Deniz dedi ki...

Ben de kizma ozurluyum bosver daha iyi boyle optum