16 Eylül 2010 Perşembe

Okul yolu bi düz gitse:)


Şu çocuk milleti hakikatten bi garip; 5 dakikalık zaman içersinde, hem duygusal, hem sevinçli, hem neşeli, hem sulugözlü, hem agresif, hem yardımsever, hem , hem, hem olabiliyorlar...
Bu demek oluyor ki; bu durum karşısında onu her zaman iyi modda tutmaya çalışan anneye olanlar oluyor:))
30 yaşından sonra bünyeye ağır geliyor:))
Her sabah okula giderken, her akşam okuldan almaya gittiğimde, karşısında nasıl ezilip büzüldüğümü gören acır halime, bi sen acımadın ya ben ona yanıyorum :)

9 yorum:

Sibelbek dedi ki...

acıyordur acıyordur da Elifim, belli etmiyordur :)))

Işıl dedi ki...

bencede okul yolu duz gıtmelı

...Bebişlerim... dedi ki...

AHHHH KIZLAR DAHA FENA... :))))

anne kaleminden dedi ki...

ah ah ayarlarını bozmayalım diye ne yapacağımız şaşırıyoruz :)

kirazzade dedi ki...

Bu ne cici bir blog ve ne cici bir kız çocugu :) Az önce keşfettim blogunuzu, takipteyim artık :)

Deniz dedi ki...

Ben de ekim'de düşüyorum okul yollarına bana da şans dile:)))

Ama bu bücürün şu duruşu nedir yaa????
Çokkk datluuu çoook

aysencifci dedi ki...

Elif'cim daha çok küçük Rüya, yapacak böyle naz- kapris vs. Dur bakalım 30 yaşında bünyeye ağır geliyor deme, bu zavallı ne yapsın 42 yaşında sonsuz kapris bir kızla hııı?
Bugünlerde bitecek, okullara da alışacak, birlikte birşeyler yapıp zevk aldığınız zamanlarda gelecek.. Hep olumlu düşün. Öp o güzelliği benim yerime, özellikle de göbüşünden!

ELİF dedi ki...

Sibelim, yok kız bu çocuk milleti acımasız valla:))

Işılcığım, keşke:))

Bebişlerim, yok be kızlar iyidir:))

Anne kaleminden, uğraşırken bizim ayarlar bozulmasın da:))

Denizciğim, hiç korkma ver bence, bak göreceksin için daha rahat olacak..

Ayşenim, özür dilerim:(:) Sen bu postu okumasaydın ya:))))

bahriye-krm dedi ki...

elif bence rüya çok iyi anlıyor seni...mecburiyetinin farkında :((
inşallah herşey hep düz gider...