20 Eylül 2010 Pazartesi

Herkesler Fatmagül'ün suçundan bahsederken, ben ağzım beş karış açık, konuya tamamen yabancı bir şekilde dinlemekteyim, ama anladım sonunda diziler başlamış, ben her zaman ki gibi bundan bihabermişim..Uyuma saatini 1 saat ileri mi alsak?

Bugün büyük gün; okula bezsiz gitti benimki, aradım 1 saat önce, 1 kaza olmak üzere hem de kuru sulu karışık, 2 tane de tuvalete isabet ettirilmiş..Sorsam bilenlere; ne zaman "çişim geldi" demeye başlar acep?
*
Cuma günü okuldan almaya gittim, arabadayız, yine gereksiz bir ağlama krizine girdi, ben ona kızdım ve o da bana aynı benim ona kızdığım şekilde kızdı; 1 kerede kapıyorlar, çok dikkatli olmak lazım..İşin kötüsü(iyisi) kızarken ne kadar çirkin olduğumu gördüm...........

6 yorum:

Birben dedi ki...

1...bizim ki de söylemiyor tuvaletini ve ben birebir ilgilenemediğim için suçlu hissediyorum kendimi.

2...hemen kapıyorlar haklısın.geçenlerde bana "anne bağırma" dedi.sonra da "sus" dedi.Ne güzel değil mi?:P..

anne kaleminden dedi ki...

2.haftadan sonra söylemişti kızım...

Sibelbek dedi ki...

tam manasıyla ayna gibiler... bugün telefonda bana "neden beni dinlemiyorsun?" dedi, aynen benim ona söylediğim gibi... sabah bana "işe gitme, olur mu?" demişti de, ben dinlemedim onu :)))))

burcu dedi ki...

başlar yakında söylemeye elifciğim.sık sık sormak gerekiyor çişin geldi mi diye

elfeyp dedi ki...

Ama ben çantaya bayıldımmm!!!

elif ada dedi ki...

Çantayla şapka muhteşem. Birkaç hafta sonra söylemeye başlıyorlar ama ondan önce senin sorman gerekiyor ara sıra. Bu arada ağlama nöbetleri sizde de mi var? Ada'da yeni başladı. Şimdiye kadar yoktu böyle bir şey. Anormal sinir bozucu bir durum bu. Ne zaman geçer bilen varmı ki? Ya da en iyi başetme yöntemi?