26 Ağustos 2010 Perşembe

Yeniden...

İlk defa bu kadar uzun bir ara verdim sanırım...
Tamam zamansızlık etken ama moral daha bir etken galiba...
Yaşına göre köklü değişiklikleri oldu miniciğimin, sarsıldı(k)...
Ben de sarsıldım, insanların nasıl bu kadar şerefsiz olabilecekleri karşısında en çokta...
Ben verdikçe almaya doyamayanların doyumsuzluğu beni tamamen ortada bıraktı, bir tabir var ama kullanmayayım burda...
Sil baştan başlamak gerek bazen, hayatı sıfırlamak demiş ya şarkıcı :)) Sil baştan başladık küçük kızımla hayatımıza...
Sonsuza dek kapattım bakıcı sendromumuzu, evet sancılı oldu alışma dönemimiz, ama ilk defa bugün alıştı diyerek ayrıldım onu bıraktığım kreşin kapısından, az önce öğretmenini aradım "müthiş" bugün dedi...
İlk 2 gün oyun oynamak için gittiğini sandığı okuldan beni öperek göndermişti, o günden bugüne her sabah ağlayarak girdi o kapıdan...Her sabah "okula ditmim anne" diyerek...
Bu sabah, "okulda pembe hamur oynicam anne" dedi...Öğretmeni pembe hamurla oynatmış onu bugün...
Kısa zamanlarda çok gezmeler yaptık kızımla, bu boğucu dönemlerde kaçış oldu bize bir nevi, çok iyi geldi...
İş yerinde işler o kadar yoğun ki, çoğu zaman hangisinden başlayacağımı bilemediğimden, hiç birine başlamadığım bile oldu, sanırım aynı döneme rastlayan geçici depresyonumun da etkisi oldu...
Güzel bir planımız var bayram tatili için, eğer gerekli evrakları yetiştirebilirsek...Kuzucuğum vesikalık fotoğraf bile çektirdi, dünyanın en önemli işini yapıyormuşçasına takındığı ciddi tavır karşısında kahkahalarımı tutamadım, ben kahkaha atarken o objektif karşısında gülmemek için nasıl kendini tuttu, o hali çok daha komikti...O fotoları da paylaşmak isterim sizinle...

Sandalyeden yere kafa üstü gözümün önünde, dibimde çakıldı, tutamadım...Elimdeki yemek dolu tabağı fırlattım mutfağın ortasına onu tutabilmek için, yine de tutamadım...Buz ve Lasonil durumu epeyce çözdü...

Kıvırmadan yürü kızım diyorum bazen ona:) O bel ve popo nasıl birbirinden ayrılıyo, çok gülüyorum...

Okulda öğretmeni parmak boyası yaptırmış bir gün...Öğretmeni, Yahu bu kıza hiç mi yaptırmadınız siz bu boyadan diye sordu?:)) Çok istedim ama cesaret edemedim, size sakladım dedim:))
Videoya çekmişler, dirseklerine kadar iki elini birden boyaya sokup, kağıda sürüyor, kağıt boyadan olmuş adeta bir tahta, başka kağıtta istememiş:))resmen seyrederken altıma kaçırmak üzereydim:))) Buzdolabımızda asılı şahaseri, postmodern bir çalışma:)))

Ben....
Çok küstüm insanlara, şaşırdım, inanamadım....
Bu bana yapılır mı? dedim...Bir daha dememek için kendime söz verdim....


***Sibelim fotolar senin için, çok yakışıyor kızıma bu kıyafet:)))

21 yorum:

derya dedi ki...

hoşgeldiniz analıkızlı;) çok uzun oldu evet fes de de pek aktif değilsin farkettim orda aktif olunca hemen isterdim bir yazı ama anladım yoğun olduğunu. pek merak ettim alıştımı okula nedir son durum ayrıca bu bakıcı kadın hayatımı kurtardın gibi laflar eden değilmiydi, hani evinde kızına baktığın taşınıyo diye... neyse her işte vardır bir hayır. ama gözlemlediğim birşey varki okula giden çocuk ve gitmeyen çocuk hemen farkediyo okula giden daha özgüveni yüksek oluyor bence;) fındık rüyayı çok öperim severim... bende ise hala bişey yok...

Ömer Tuna dedi ki...

Şans her zaman gülmüyor insanın yüzüne bakıcı ile problem yaşamak çok kötü Rüya içinde senin içinde kıyamam ona ne yaşadığınızı bilmiyorum ama gözün hep arkadaymış belli
Geçmiş olsun diyelim atlatmışsınız sanırım
Rüya her zaman ki gibi çok hanım çıkmış fotolarda

uğurlu gelecek dedi ki...

özlemiştik sizi.. iyiki geldiniz.. o yeleğin tuniğin güzelliği ne öyle bayıldım..
kreş belki daha ii olur rüya için. ayrıca üzen neyse boşver yapanlar yaptıklarıyla kalsın onlar üzülsün..sevgiler

Deniz dedi ki...

Nerelerdesin diye düşünüyordum...
BAna umut verdin...
Ben de o defteri kapatmak istiyorum çünkü.
Erken yuva için diyenler var korkuyorum, ama yeter diyorum.
Ekim'de bakalım.

Bize gelişmeleri, alıştı! müjdelerini ver e mi?
EVet Sibel de bayılacak, ben de bayıldım, çok olmuş bi de bronzlaşmış mı ne?

Burcu.. dedi ki...

Geçmiş olsun, en aklımda kalan bu oldu; bugünlerde Ayaz'da kafagöz her tarafa daldığı için sanırım. Algıda seçicilik mi dersin :)

15 gün olmuş son posttan beri ama Rüya büyümüş mü nedir? Onun kıvırdığı totosunu yerim ben. Geleceğin kıvrak kadını :)
kıyafet süper.

Üzülme sen, olumsuzluklara. Olacağı varmış de geç; kadercilik gibi olacak ama olsun..

Sen Gelince dedi ki...

Çok sevindim bu postu görünce... Her ne kadar içinde karamsarlık olsa da oh be dedim... Her şey daha güzel olacak emin ol... Ve bence de çok yakışmış bu kıyafetler küçük prensese:)

Işıl dedi ki...

kres en ıyısı

Yasemin Aktuğ dedi ki...

özlettin o kara gözleri ama olsun siz iyi olun önemli olan o.
Aferin Rüya ya her işte hayır vardır derler ya sizin bakıcı sorununuzda buna hayır olmuş. Nasıl da güzel alışmış.
insanlara değer vermek ve karşılığını alamamak çoook ama çok derin ve uzun bir mevzu...
Kırıtan poposundan öpyorum rüyayı

füsfüs dedi ki...

işler yoluna girmiş ya çok sevindim. siz hep iyi olun ama güzel anne kız

Defne dedi ki...

Merhaba, kızın tam bir fındık! Son fotoğraftaki poz verişine bayıldım. Bundan sonra hep iyi haberlerinizi almak dileğiyle.

burcu dedi ki...

bakıcı dışında da var bir sorunlar sanki.her ne ise geçer gider umarım elifciğim.siz hep böyle cici,sevimli,mutlu olun inşallah...

bahriye-krm dedi ki...

özledik sizi...bloğu güncelediğini görünce hemen okudum...
derler ya her işte bir hayır vardır diye...belkide bakıcı olayının tamamen kapanması rüya için daha iyi olmuştur...kreşte daha mutlu olacağına eminim...mutlu olmaya da başlamış...bayram tatili için de bir problem çıkmaz inşallah...fotolarıda görmek isterim...
nasıl güzel bakmış öyle...güzel kızımıza maşallah...kıyafetleri de çok yakışmış...tam bir küçük hanım...sibel'in de zevki çok güzelmiş...
inşallah herşey bir bir yoluna girer...ve her gün yazılarını okuruz...küsmekte de haklısın :((

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

ben o kurabiye suratlıyı poz veren yerlerinden, yeleğin altında gözüken bıngıllarından, saçındaki tokasından dirhem dirhem yerim :)
Zorlu bir süreçti her ikiniz için de.. ama çok güzel atlattınız... tabii atlatacaksınız, senin kızın o! herşeyin üstesinden gelecektir, meraklanma.. sizi çok seviyorum...

Bilges dedi ki...

üzülme sakın annesi .. hep aglıyolar ama seviyolar da yuvayı.. mutlu da oluyorlar...ne biliiim gelenek boyle galiba.. hem ağlarım hem giderim misali..:))

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Sizden haberler almak benim için çok sevindirici..
Alışmışım bıcır a ondan haberler almaya ..

Yaşam işde !
İnsanlarla şekil alıyor.Lakin o şekiller bazen can acıtıyor yakıyor.
Kreş işin aslı en iyisi hele ki olumsuzluklarda.
Ortama uyumu kendine güveni sağlıyor..

Biz de gideceğiz bu sene bakalım bizi nasıl maceralar beklıyor olacak..

Sevgili Elif !
Ansızın seninle görüşme şansını yakaladım.Ve ilk görüşme için hem sen hem bıcır ben de o kadar güzel bir etki bırakdınız ki kelimelere dökemem.
Rüya mızın ben bu kadar sıcakkanlı olduğunu sanmazdım.Netice de henüz küçük ve çekingen ürkek bir tavır sergilemesi normal di..lakin bıcırımız ışık sacan bir tebessüm ile sımsıcacık yaklaşımlar sunuyor.
Hoş senin gibi..
Sen de cok candan ve samımısin.

Yaşamın tüm güzellikleri her daım senınle olduğu gibi yaşamın içinde var olan olumsuzluklarda sen den uzak olsun..

Sevgiler..

NiLaY dedi ki...

canım benim eminim yuva olayından çok memnun kalacaksın. gerçekten bakıcı ile kıyaslandığında ben iyiki yuvayı seçmişim diyorum.. şimdi ana-kız kötü günleri unutun, birlikte olduğunuz zamanların keyfini çıkarın :) öpüyorum ikiniiz deeee

Bengü dedi ki...

Kuzenciğim güzelim, hoşgeldin yeniden bloğuna. Ben de bir girebilsem artık sayfama iyi olacak :( Ama ne halim var ne moralim. Güya, geçen hafta size gelmeyi planlıyorduk (kazadan önce). Neyse, Rüya'yı uzaktan seveceğiz artık :(

Sibelbek dedi ki...

Ben de ancak dönebildim. Çok özlemişim sizi. Çok sevindim güzel kızımın gösterdiği gelişmelere. Herşeyin hayırlısı diye boşuna dememişler. Şu fotoğraf olayını çok merak ettim, bir an önce yüzle fotoğrafları :) ve çoookkk yakışmış gerçekten çoookkkk. Güle güle giysin, üstünde paralansın inşallah :)))))

Adsız dedi ki...

Bende geçmiş olsun demek istedim.Umarım geçmiş gitmiştir..
Kreş olayı bencede daha iyi olmuş...

Yalnız o tatlı suratın mini yeleği ve siyah pabuçlarının güzelliği nedir öyle...:))

anne kaleminden dedi ki...

hoşgeldiniz, öncelikle kıyafet gerçekten harika :)) kötü şeyler yaşamışsınız geçmiş olsun diyorum size... kreşe de alışmış diyebiliriz rüya için, darısı başımıza, haftaya oğlum başlıyor, oldukça endişeliyim...

Sibelbek dedi ki...

bu ara daha da uzadı be cicim! hadi ama heyecanla bekliyoruz yeni haberlerini, resimlerini :)))