3 Ağustos 2010 Salı

Kara kız oldu(k).

Çok iyi...
Aniden gelen bir teklifi aynı hızla kabul edip, koşa koşa eve gidip valiz hazırlamak çok iyi gerçekten...
Perşembe akşam kızımın babaannesi aradı; yarın yazlığa(Altınoluk) gidelim mi, dedi, halbuki haftasonu planını yapmıştım bile ben, söz verdiğim 2 tane düğün vardı...
Hadi gidelim, dedim:))
Dönüşte kızımla otobüsle döneceğim için, ufak bir valizi ikimiz paylaştık, yarı yarıya, az şey aldım, ben bile az şey almayı öğrendim...
Tam bir su kuşu olduğunu söylemiştim daha önce değil mi?
Şimdi kara bir su kuşu oldu, ikimizde...

(Ben hep işaret parmağından tutardım dedemin, arkalarından yürürken bir anda ben o oluverdim sanki, sanki çok sevdiğim dedemin işaret parmağından tutan o küçük kız çocuğu)


Dönüşte gündüz yolculuğu yaptık, sadece 1 saat uyudu, geri kalan 6,5 saat boyunca bağıra bağıra şarkı söyledi, 505 kere anne neyeye didiyoş diye sordu, muavinden sürekli şeker ve su istedi, kaka yaptı, hayatımın en hızlı bez değiştirme operasyonunu gerçekleştirdim, hiç ama hiç üzmedi, sanırım yine gideceğim:)))

7 yorum:

uğurlu gelecek dedi ki...

oyy yesinler onun bikinisini..fıstık

bahriye-krm dedi ki...

ama bu kara kız çok tatlı bir su kuşu olmuş...her hali ayrı güzel...bikinisine ben de bayıldım...

derya dedi ki...

çok çirkin bir sukuşu:))) nerede satılır acaba bende alıcam;))
yattığı fotoda uyumamış bayılmış yavru resmenn:)

Işıl dedi ki...

SONUNDA GİTTİN BAK KISADA OLSA TATİLE

anne kaleminden dedi ki...

çevre hiç yabancı gelmedi altınoluk ta benim annemlerin de yazlığı var :) ne güzel eğlenmiş rüya, bikini de kendi de çok şeker :)

Deniz dedi ki...

Kara kıııııııııııız, seni yiyebiliy miyim?

burcu dedi ki...

ne iyi yapmışsın elifciğim,lazım böyle kaçamaklar...