9 Ağustos 2010 Pazartesi

Zor...

Belki değil, belki de sayısını unuttum, bilmem ki...
Sanırım hayatımın en zor haftalarından birini geçiriyorum..
Yok ya daha kötüleri olmuştu, ne bileyim, şu an bu zor işte, zor....
Dımdızlak kalmak buna mı denir ki...
Yoksa perişanlık mı bu halim...
Yok yahu abartma, bak yoluna koymaya başladın bile...
Ya da yarın belli olur...

Bir anda bakıcımız yarın gelmeyeceğini söyledi,
İşe gitmem gerektiği için Rüyayla hergün işe taşınıyoruz,
Herkes yazlıkta, kimse yok,
Ütü bir dağ şeklinde,
Bir de üstüne körkütük grip oldum, kolumu kaldıramadım tüm haftasonu,
Yarın kreşe vericem, araştırması bile kısacık oldu.
Anne okula sen de gel dedi,
Kalbimin ortasında bir taş oturuyor, yuvarlakta değil ki, yuvarlasam da gitse,
Bildiğin dikdörtgen...Pek beğendi yerini....

14 yorum:

NALAN dedi ki...

üzülme elif'cim bulunur bir hal çaresi nedir senin bu bakıcılardan çektiğin..yakında olsak hazır evdeyken getir ben bakayım diyecem ela'yla beraber ama ...
seni,çaresizliğini o kadar iyi anlayabiliyorum ki..umarım herşeyin ikiniz içinde en iyisi olur..

elfeyp dedi ki...

Geçeeer geçeerr..
Size birşey olmasın. Bunlar minik tefek planlarla, bazen paldır küldür, bazen ağır aksak geçer..
Öptük çook ..

Mlke_Btkn dedi ki...

aman beğenmesine sevindim, kreş kelimesinden nefret ettim :(

Hülya dedi ki...

ELİFCİM GERÇEKTEN ZOR...ÖYLECE KALAKALMAK...VE BEBEĞİNLE OLAMAMAK COK ZOR...BIRAKACAK YER OLAMAMASI...ZOR ANCAK GEÇİCEK...BEN İNANIYORUM BİZ ANNELER HER ZORLUĞU AŞARIZ..AŞARIZ DİMİ.....

turkuaz kıyılar dedi ki...

Canım ya...kıyamam...çocuğu olmayan anlamazmış ne zor olduğunu,bende anlayalı çok olmadı yani...hem öyle bir taş ki, kaya gibi...üzme tamam mı kendini,böyle büyüyecekler işte...yarın belki çok güzel bir gün olacak, bıcır bıcır neler anlatacak...güneş hergün doğuyor,inan ki biliyorum, çok zor, ama yüreğini ferah tut olur mu...

Hilal dedi ki...

kolaylıklar diliyorum Elif, geçmiş olsun

evrim dedi ki...

bence her sabah kuzuyu bize bırak Figen Hanım ikisinede baksın ne dersin?bak ben ciddiyim vallahi bak..ne olcak ki.. ya kıyamam daha çok erken kreş için yarım gün mü tam gün mü? hemen bakıcı araştırsak? gerçi sen araştırmışsındır ve artık bunaldın di mi..ya içini ferah tut belki böylesi daha iyi..

Burcu.. dedi ki...

İnsanlar hiç mi düşünemzler karşılarındakini? Hele de sorumlu olduğun kişi küçücük bir çocuksa. Bu kadar zamanın hiç mi hatırı yok ki o çocuğun yarın ne yapacağını düşünemden çekip gidersin. Çok kızıyorum böyle insanlara, çookk..

Üzülme sen ELifcim. Bazen böyle kargaşa da yapılan işler en iyisi oluyor. Haftalarca kreş ararsın bulamazsın, böyle iki arada bulduğun daha iyi olur belki

Deniz dedi ki...

Aneeeeeeey, nooldu böyle.

Burcu dedi ki...

Haydaaaaa... Ne düşüncesizlik pat diye bırakılır mı hayret yani.. Herşey yoluna girer umarım Elifcim, herşeyin hayırlısı, belki de ileride iyi ki de bırakmış diyeceksin Rüya kreşi çok sevip onun için çok güzel olunca herşey..

bahriye-krm dedi ki...

nasıl yani...bukadar çabuk,pat diye nasıl ayrılabiliyor..heleki tatlı rüya'yı nasıl bırakabiliyor...çok üzüldüm,plansız olması çok kötü olmuş...inşallah rüya kız yeni yerini çok sever ve en kısa sürede alışır...o yüreğine oturan taş ta yuvarlanıp gider :(

Sermin dedi ki...

Elif merhaba,
2.el bebek esyalari bloguna besik, salincak koyan Elif sen misin emin olamadim. Nedense bir turlu ulsamiyorumm. deneme yanilma yoluyla bulacagim sanirim.musteri var da :D. oyleyse maillerine bakar misin. sevgiler

derya dedi ki...

okul en iyisi olsun inşallah...

ELİF dedi ki...

Herkese sonsuz teşekkürler, iyi gidiyor bakalım şimdilik.
Serminciğim ben değilim aradığın kişi:))