18 Ağustos 2009 Salı

Pazar günü Defdef günü.

Hadi yapalım bi delilik; gidelim Tavşanlıya, gidelim Tuğbaya , gidelim Defdefin 3.yaş doğumgününe, sevindirelim annesini... Vız vız arılar sardı dört bir yanı, gerçek arılar bile katıldı bu şölene....
Doğumgününün ortasında şarjı biten fotoğraf makinamı her ne kadar affetmesemde yine de bişiler yakalamışım...




Yedikçe yedim yedikçe yedim, durmak istemedim:))
Ellerine kollarına, organizatör ruhuna sağlık....



benim kızım rahatına düşkündür, öğlen uykusundan hiç vazgeçmez, güzelliğini buna borçlu:)))

1 günde olsa teyzeciğiyle hasret giderdi, daha doğrusu teyzesi hasret giderdi, özlüyoruz biz birbirimizi, çokça hemde çokça...
Çok yardımsever benim kızım; yardım etmeye çalışıyo defdefe hediyelerini açarken:)

Son günlerde bi özgürlük var üzerinde, kafasına göre takılıyor, arkasına bile bakmadan vuruyor kendini yollara,peşinden geldiğimi de anlayınca minik adımlar aklınca büyüyor...
Çirkin olurken....
Minik kuzum poposuna göre bir yer bulduğunda illa ki yanına birini çağırıp,oturtur, hiç konuşmadan elleriyle ve ağzındaki herşeyi anlatabilen kelimesi "ıh" ile....

6 yorum:

sedaca dedi ki...

tutmaya çalışıyorum ama pek zaptedemiyorum galiba :))

evrim dedi ki...

ne kadar güzel vakit geçirmişsiniz...rüya da kocaman olmuş..maşallah..bu arada seni mimledim ona göre bloğuma bakabilirsin...fazi da beni mimlemiş..sanırım böylece sorulara cvp veriyoruz ben ilk defa mimlendim de..sevgilerimle
evrim

kardelen dedi ki...

canım benim ne tatlı çıkmışlar öyle. doğum günü olan kızımızada nice mutlu yıllar diliyorum. Partide pastada harika görünüyo. Minik prenses için güzel bir gün olmuş...

ELİF dedi ki...

Sedaca , tutmasan eve götürürdü heralde:))
Evrimciğim cevapladım mimini...
Elifciğim, tavuk göğsü tarifini deneyeceğim:)))

Adsız dedi ki...

Merhaba ben Rüya'nın annesinin halasıyım.Böyle bir blogda yazdığını yeni öğrendim.Bir çocuk sevgisi ancak bu kadar güzel anlatılabilir.Ben de Rüya'yı özledikçe siteye girip hasret gidereceğim.Anne olmak hayattaki en güzel duygulardan biri bence,herkes bu duyguyu yaşamalı.Elifciğim bu duyguyu en yoğun yaşayan annelerden biri.Onun için yazdıkları harika.Bence devam........

ELİF dedi ki...

Halacık, çok çok teşekkür ederim, beğendiğine de çok sevindim...