25 Ağustos 2009 Salı

11.diş(3.azı)!!!! Burdaaaa!!!




Dünkü yoklamayıda yapınca 11 adet çıktı bizim Rüyanın ağız sınıfı...
Ben herçıkışında davul zurna çalmak isterken, o minicik mızırtılarla atlatıyor bu diş çıkışlarını, çok az üzüyor biraz üzülüyor...
.

Birey olma yolunda hızla ilerlerken benimde katkım olsun, onun da bir yeri olsun, 14.ay bahane olsun bir hediyem olsun istedim; küçük, onun olan bir koltuk aldım, sanırım erken aldım üzerinde her türlü akrobasiyi denedi ama sanırım mutlu oldu, belki benimki ego tatmini, mutlu olsun istedim.

Her ne kadar ayrı bir koltuğu olsada o illa benim yanımda oturmak için çıkıyor tepelerime, oturtuyor minik poposunu dibime...

8 yorum:

Deniz dedi ki...

nerden aldın, çok güzelmiş

ELİF dedi ki...

Denizciğim İstikbalden aldım, maalesef renk seçeneğim yoktu bir tek bu kalmıştı, bende beklemek istemediğim için aldım.

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

güle güle otursun minik kelebeğim, iyi günlerde kullansın...bu arada benim kafama takılan bişey var yahu :/ bizim hala 8 dişimiz var!?

sinem dedi ki...

Canım ya çok sevimli bir koltuk almışsın güle güle otursun.

Sen Gelince dedi ki...

Güle güle otursun küçük hanfendi:)

Elif'cim Atatürk Caddesinde adını hatırlayamadığım bir mobilyacıda inanılmaz güzel koltuklar vardı. Çeşit çeşit, renk renk... Ördek, fil, köpek şeklinde... Ankara'da bulamadım... Bir geldiğimde almayı düşünüyorum... Seninde aklında olsun:)

gözde dedi ki...

Bu koltuk çok güzelmiş amaaa, bayıldım ben buna. Güle güle otursun, mutlu mutlu eskitsin Rüya..

füsfüs dedi ki...

canım ben de mimin var, bir bakıver bloguma
sevgiler, öperiz

ELİF dedi ki...

Burcucum, rüzgarım o kadar zorluk çekti o 8 dişi çıkarmak için bırak tadını çıkarsın:))

Sinemcim çok sağol canım benim...

Özlemciğim, dediğin yer kütahya caddesinin köşesindeki yer mi, kapandı sanırım orası.

Gözdeciğim senin minik gelsinde ona da alırız:))

Füsuncuğum, teşekkür ederim...